طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره پایه
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با مباحث و مفاهیم پیرامون آمایش سرزمین، ارتباط و پیوند آن با جغرافیا و همچنین تلاش جهت درک برنامه های آمایشی و طراحی آنها
3 شایستگی های پایه شناخت فلسفه جغرافیا و مباحث پیرامون ان، آشنایی با روش ها و فنون مطالعات جغرافیایی
4 اهداف یادگیری درک و ارزیابی برنامه های آمایش سرزمین آمادگی جهت شرکت در طراحی برنامه های آمایش سرزمین
5 روش تدریس حضوری، به صورت مشارکت دانشجویان در مباحث کلاس،
6 وظایف دانشجو مطالعه مباحث مرتبط با جلسه ها، آمادگی جهت مرور مباحث جلسات قبل؛ انجام کار تحقیقاتی مرتبط با بحث کلاس
7 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با آمایش و برنامه ریزی فضا آمایش سرزمین چیستی و چگونگی؛ نویسندگان محمدرضا قادری و میترا کسایی جغرافیای کاربردی، رحیم سرور شالوده امایش سرزمین، مجید مخدوم مکتب ها و نظریه ها و مدل های برنامه ریزی؛ کرامت الله زیاری
8 مواد و امکانات آموزشی کلاس، وایت برد، کتاب، پاور و ....
9 نحوه ارزشیابی مشارکت کلاسی 20 درصد ارائه طرح تحقیقاتی 20درصد آزمون پایان ترم 60 درصد