| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اختیاری است و پیش نیازی ندارد |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با اسفار خمسه واناجیل اربعه وملحقات ان ها ومقایسه آن ها با قرآن |
| 3 |
شایستگی های پایه |
مطا لعات ادیانی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
دانشجوکتابهای عهد عتیق را بشناسد |
| 5 |
اهداف یادگیری |
دانشجو کتابهای عهد جدید را بشناسد |
| 6 |
اهداف یادگیری |
با شرح های رسمی آشنا شود |
| 7 |
اهداف یادگیری |
از تفسیرهای عهد جدید آگاه گردد |
| 8 |
اهداف یادگیری |
سیر شروح را بداند |
| 9 |
اهداف یادگیری |
مفهوم شریعت در تورات و تلمد را بیابد |
| 10 |
اهداف یادگیری |
معنای شریعت در عهذ جدید را بشناسد |
| 11 |
اهداف یادگیری |
کتب قانون اولی و ثانوی راتعریف نماید |
| 12 |
اهداف یادگیری |
با تثلیث آشناشود وبتواند براساس قرآن آن راتحلیل نماید |
| 13 |
اهداف یادگیری |
از جایگاه فقه در ادیان آگاهی یابد |
| 14 |
اهداف یادگیری |
از وضعیت مسائل پیرامون حضرت آدم و حوا در ادیان آگاه گردد |
| 15 |
اهداف یادگیری |
با نگاه قرآن وعهدین به حضرت لوط آشنا شود |
| 16 |
اهداف یادگیری |
در موسی شناسی براساس قرآن وعهدین تسلط نسبی پیدا کند |
| 17 |
اهداف یادگیری |
با شخصیت معنوی وعصر پس از بعثت حضرت مسیح آشنا شود |
| 18 |
اهداف یادگیری |
دیدگاه آخرین کتاب آسمانی را در باره عهدین بداند |
| 19 |
اهداف یادگیری |
با خدا واسامی وصفات خدا در قرآن وعهدین آشنا گردد |
| 20 |
روش تدریس |
بیان وتحلیل استاد و پرسش و پاسخ دانشجویان |
| 21 |
وظایف دانشجو |
مطالعات ادیانی / تحقیق علمی درسی / پاسخ به سوالات وتکالیف درسی / |
| 22 |
منبع |
کتب ومقالا علمی پژوهشی مرتبط / فهرست بیش از 200 منبع به دانشجویان ارایه شده است |
| 23 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته/ امکانات سمعی وبصری / |
| 24 |
نحوه ارزشیابی |
تحقیق درسی / امتحان پایان ترم / وظایف کلاسی |