طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره اصلی
2 هدف کلی آشنایی با مفاهیم بازاریابی خدمات آشنایی با بازاریابی اطلاعات آشنایی با نظریه های بازاریابی خدمات
3 اهداف یادگیری توسعه مهارت های اشتغال پذیری دانشجویان - نقش بازاریابی خدمات اطلاعات را درک نموده و تحلیل کند. - نقش کتابداران و متخصصان اطلاعات را در این رابطه تبیین نماید - به عنوان یک متخصص اطلاعاتی خود توانایی بازاریابی خدمات اطلاعاتی را داشته باشد
4 روش تدریس مبتنی بر مقالات، حضور متخصصان بازاریابی در کلاس، انجام پروژه بازاریابی نمونه توسط دانشجو،
5 منبع کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر
6 نحوه ارزشیابی امتحان پایان ترم پروژه کلاسی - فعالیت گروهی 4 نمره - آزمون میان مرتم 6 نمره - ازمون پایان ترم 6 نمره
7 وظایف دانشجو - مشارکت فعال در کلاس و گفتگوهای کلاسی - انجام کارهای عملی - تهیه یک راه یاب بر اساس علاقه درسی با تایید استادان درس، حضور فعال در کلاس ها
8 مواد و امکانات آموزشی - دیتا پروژکتور - سایت رایانه (اینترنت و ...) - سایر ملزومات