| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اصلی |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم بازاریابی خدمات
آشنایی با بازاریابی اطلاعات
آشنایی با نظریه های بازاریابی خدمات |
| 3 |
اهداف یادگیری |
توسعه مهارت های اشتغال پذیری دانشجویان
- نقش بازاریابی خدمات اطلاعات را درک نموده و تحلیل کند. - نقش کتابداران و متخصصان اطلاعات را در این رابطه تبیین نماید - به عنوان یک متخصص اطلاعاتی خود توانایی بازاریابی خدمات اطلاعاتی را داشته باشد |
| 4 |
روش تدریس |
مبتنی بر مقالات، حضور متخصصان بازاریابی در کلاس، انجام پروژه بازاریابی نمونه توسط دانشجو، |
| 5 |
منبع |
کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر |
| 6 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم
پروژه کلاسی
- فعالیت گروهی 4 نمره - آزمون میان مرتم 6 نمره - ازمون پایان ترم 6 نمره |
| 7 |
وظایف دانشجو |
- مشارکت فعال در کلاس و گفتگوهای کلاسی - انجام کارهای عملی - تهیه یک راه یاب بر اساس علاقه درسی با تایید استادان درس، حضور فعال در کلاس ها |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
- دیتا پروژکتور - سایت رایانه (اینترنت و ...) - سایر ملزومات |