طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره الزامی تخصصی
2 هدف کلی شنایی با مفاهیم فلسفی علم اطلاعات آشنایی با روش های توسعه فلسفه رشته در طی زمان آشنایی با اصول فلسفه و نظریات آن در رشته
3 اهداف یادگیری توسعه دانش دانشجویان با مفاهیم فلسفی دانش شناسی
4 روش تدریس مبتنی بر تعامل دو سویه با دانشجویان، پرسش و پاسخ و تمرین
5 وظایف دانشجو مشارکت در کلاس ها به صورت فعال انجام دقیق وظایف محوله
6 منبع فدایی، غلامرضا (1394). مقدمه ای بر هویت کتابداری و اطلاع رسانی. تهران: نهاد کتابخانه های عمومی کشور خندان، محمد (1388). فلسفه اطلاعات در نظر لوچیانو فلوریدی و رافائل کاپورو. تهران: نهاد کتابخانه های عمومی کشور و نشر چاپار. خندان، محمد (1398). فلسفه علم اطلاعات: بنیادها و روش ها. تهران: اساطیر پارسی و نشر چاپار. رهادوست، بهار (1387). فلسفه کتابداری و اطلاع رسانی. تهران: نشر کتابدار. فلوریدی، لوچیانو (1397). جان کلام فلسفه اطلاعات. تهران: نشر علم. و سایر منابع درباره فلسفه اطلاعات و علم اطلاعات Budd, John M. (2001). Knowledge And Knowing In Library And Information Science: A Philosophical Framework. London: The Scarecrow Press. Cossette, André (2009). Humanism And Libraries: An Essay On The Philosophy Of Librarianship. Translated And Edited By Rory Litwin. Minnesota: Library Juice Press.
7 مواد و امکانات آموزشی - دیتا پروژکتور - سایت رایانه (اینترنت و ...) - سایر ملزومات
8 نحوه ارزشیابی امتحان میان ترم و پایان ترم
9 فایل Pdf File