1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس دو واحدی بخشی از واحدهای اختیاری به حساب می آید. |
2 |
هدف کلی |
این دوره مفاهیم و روش های اساسی مربوط به توسعه و بکارگیری منابع برای یادگیری و آموزش زبان را به دانشجویان معرفی می کند. برخی از عناوین موزد بحث در طول ترم عبارتند از: سازگاری دوره ها، سازگاری منابع درسی، تهیه و تدوین دستور زبان، تهیه و تدوین برای مهارت های خواندن، تهیه و تدوین برای مهارت های شنیدار. پس از آشنایی دانشجویان با مفاهیم اساسی، فرآیندها، ابزارها و تکنیک های تهیه و تدوین ، دانشجویان به نقد منابع آموزشی خواهند پرداخت. |
3 |
اهداف یادگیری |
این دوره دانشجویان را در موراد زیر توانمند می¬کند:
1. ایجاد آگاهی در مورد زیرمجموعه های مختلف در تهیه و تدوین مواد درسی؛
2. درک گسترده ای از نحوه تطبیق دوره ها برای تأمین نیازهای شغلی دانشجویان؛
3. درک مبانی نظری طراحی و سازگاری با مهارت های مختلف زبان؛
4. نقد منابع آموزشی و کتب درسی بر اساس چارچوب ها و مدل های علمی. |
4 |
روش تدریس |
سخنرانی، ارائه، شیوه تعاملی |
5 |
وظایف دانشجو |
پروژه ارزشیابی، مشارکت فعال کلاسی، تعامل |
6 |
منبع |
|
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
|
8 |
نحوه ارزشیابی |
به فایل طرح درس رجوع شود. |
9 |
فایل |
Pdf File |