1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
نظری |
2 |
هدف کلی |
فراهم کردن دانش و آگاهی پیشرفته و کسب توانایی تحلیل انتقادی و تدوین و اجرای استراتژی های فعالیتهای اوقات فراغت در ورزش |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با دانش اولیه اوقات فراغت ورزشی |
4 |
اهداف یادگیری |
1. نقد و تحلیل نظریه های اوقات فراغت
2.کسب نگاه نو و بین رشته ای به موضوع مدیریت اوقات فراغت
3.کسب دانش و مهارت الزم پژوهشی برای مطالعه عمیق در حوزهمدیریت اوقات فراغت |
5 |
روش تدریس |
تدریس سخنرانی محور، ارایه های دانشجویی همراه با تکالیف کالسی |
6 |
وظایف دانشجو |
ارائه پروژه |
7 |
منبع |
1. احسانی، محمد؛ کشگر، سارا(1394). مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی، دانشگاه تربیت مدرس.
2. لس هیوود و همکاران(2011). اوقات فراغت، ترجمه: محمد احسانی(1397) بامداد کتاب چاپ سوم. تهران.
3. جلالی فراهانی، مجید (1396). مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی، انتشارات دانشگاه تهران.
4. کشگر، سارا؛ قاسمی، حمید؛ پورکیانی، محمد(1395). مدیریت بازاریابی در اوقات فراغت و ورزش های تفریحی؛ تهران؛ آوای ظهور.
4. Taylor, peter. (2011). Torkildsens sport and leisure management, Sixth Edition, Routledge.
5. Weed, mike. (2014). Sport and Leisure management, Four volume set, sage.
6. Swarbrook, John; Horner, Susan(2016). Leisure marketing, tailor& Francis. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کالس درس، ویدئو پروژکتور و تخته وایت بورد |
9 |
نحوه ارزشیابی |
5 نمره میان ترم
10 نمره پایان ترم
5 نمره فعالیت کلاسی و پروژه |
10 |
فایل |
Pdf File |