| 1 |
آشنایی با علم اقتصاد و اهمیت آن در ورزش |
|
| 2 |
مفهوم بازار – عملکرد بازار – کشش و کاربرد های آن – اقتصاد مشارکتی ورزشی |
|
| 3 |
رفتار مصرف کننده – رفتار تولید کننده – هزینه عرضه ورزش همگانی |
|
| 4 |
انواع بازار – بازار ورزش حرفه ای – داوطلبان و باشگاه های ورزشی |
|
| 5 |
نحوه انجام فعالیت های اقتصادی در سطح کلان – اندازه گیری فعالیت های اقتصادی شاخص قیمت ها |
|
| 6 |
بازار پول و سیاست های پولی – اقتصاد بین الملل – اقتصاد توسعه |
|
| 7 |
توازن رقابتی و جهت گیری در لیگ ورزشی – یارانه مقطعی در لیگ های ورزشی |
|
| 8 |
میان ترم |
|
| 9 |
یارانه مقطعی در لیگ های ورزشی حرفه ای |
|
| 10 |
بازار ورزش حرفه ای - لیگ های ورزشی حرفه ای |
|
| 11 |
تقاضا برای تیم های ورزشی حرفه ای: مخاطبان و پخش رسانه ای |
|
| 12 |
بازار کار در ورزش های تیمی حرفه ای |
|
| 13 |
اقتصاد رویدادهای و زیر ساخت های ورزشی |
|
| 14 |
مباحث جدید در علم اقتصاد و ورزش |
|
| 15 |
بحث و تبادل نظر |
|