1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس پیش نیاز |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با اصول بازرگانی و تجارت و راه ها و مدل های مختلف مربوط |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مفاهیم اولیه بازرگانی و تجارت |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم جهانی شدن و شهرها و طرق مختلف بازرگانی و تجارت در سطوح مختلف |
5 |
روش تدریس |
ترکیبی از کتاب و مقالات و استفاده از اسناد فرادست می باشد |
6 |
وظایف دانشجو |
آمادگی ارائه مطالب در جلسات تعیین شده و آمادگی برای امتحانات میان ترم و پایان ترم |
7 |
منبع |
پور مقیم سید جواد. تجارت بین الملل: نظریه ها و سیاست های بازرگانی 1389 نشر نی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت و فیلم های آموزشی و همچنین مطالعات موردی داخلی و خارجی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
میان ترم و پایان ترم و مشارکت کلاسی |
10 |
فایل |
Pdf File |