1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اصلی |
2 |
هدف کلی |
آشنا نمودن دانشجویان با روش های تصمیم گیری و حل مساله |
3 |
شایستگی های پایه |
آَنایی با مبانی تصمیم گیری و حل مساله |
4 |
اهداف یادگیری |
ارتقاء توانمندی دانشجویان در مواجهه با شرایط بحرانی و تصمیم گیری های مهم |
5 |
روش تدریس |
مبتنی بر روش های کمی و کیفی و مشارکت دانشجویان است. |
6 |
وظایف دانشجو |
آمادگی برای شرکت در کار تیمی و گروهی و مباحثات کلاس |
7 |
منبع |
جولای، فریبرز.، میر عبداله یانی، روزبه.، (1390)، تئوری تصمیم گیری، انتشارات نصیر.
امیری، مقصود.، دارستامی فراهانی، احمد.، محبوب قدسی، مهسا.، (1396)، تصمیم گیری چند معیاره، نشر کیان
آذر، عادل.، رجب زاده، علی.، (1396)، تصمیم گیری کاربردی، انتشارات نگاه دانش.
کاهانی، محسن.، صالحان، علیرضا، (1394)،سیستم های تصمیم یار، نشر درخشش.
خوارزمی، امید علی.، خوارزمی، امیر علی، جوهری لیلا، (1394)، برنامه نویسی سناریو، راهنمایی جامع برای آینده، انتشارات شاملو. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
میان ترم و پایان ترم و مشارکت کلاسی |
10 |
فایل |
Pdf File |