1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اصلی |
2 |
هدف کلی |
توسعه مهارتهای پژوهشی و آماری دانشجویان برای طراحی و اجرای مستقل تحقیقات علمی |
3 |
شایستگی های پایه |
داشتن اطلاعات اولیه در خصوص روش تحقیق |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم آماری، نگارش علمی، و مسائل اخلاقی مرتبط با پژوهش و تقویت توانایی حل مسئله |
5 |
روش تدریس |
روش حل معما |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت فعال در کلاس
انجام تکالیفی که هر جلسه به آنها داده می شود |
7 |
منبع |
1. حمایت طلب ر. آمار در تربیت بدنی و علوم ورزشی. تهران: انتشارات علم و حرکت; 1402. چاپ دوم.
2. سرمد ز، بازرگان ع، حجازی ه. روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: نشر آگاه؛ 1400
3. علینژاد م. آمار و کاربرد آن در علوم ورزشی. تهران: انتشارات سمت؛ 1400
4. فلاح س. آمار توصیفی و استنباطی در ورزش. تهران: انتشارات دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ 1400
5. مهدیزاده م. روشهای تحقیق در علوم ورزشی. تهران: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی؛ 1399
6. وینسنت و ج جی، ویر ج پ. آمار در تربیت بدنی و علوم ورزشی. میناسیان ا، مترجم. تهران: انتشارات علم و حرکت; 1397
7. احمدی ن. پژوهش در علوم ورزشی: اصول و روشها. تهران: انتشارات دانشگاه مازندران؛ 1397
8. زارع ع. روش تحقیق و آمار در ورزش. تهران: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی؛ 1396
9. حسینی م. آمار و روشهای آماری در علوم ورزشی. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی؛ 1395
10. کاظمی س. روشهای تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی. تهران: انتشارات پیام نور؛ 1394
11. همتینژاد م ع. روش های تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی. انتشارات طنین دانش; 1393
12. دانشجو ع. معرفی و دانلود کتاب SPSS در تربیت بدنی. انتشارات حتمی. 1393 |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
فعالیت کلاسی و امتحان پایان ترم |