| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اصلی |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با پاسچر بدن و ناهنجار یهای آن و تمرینات اصلاحی این دفورمیتی ها |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با آناتومی بدن |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با پاسچر بدن
آشنایی با دفورمیتی های اندام فوقانی
آشنایی با دفورمیتی های اندام تحتانی
آشنایی با دفورمیتی های ستون فقرات
آشنایی با روش های ارزیابی و شناسایی دفورمیتی ها
آشنایی با تمرینات اصلاحی برای اصلاح ناهنجاری ها |
| 5 |
روش تدریس |
حل معما |
| 6 |
وظایف دانشجو |
پاسخ به سوال های مطرح شده در کلاس
تهیه پاورپوینت برای ارائه کلاسی |
| 7 |
منبع |
حرکات اصلاحی. دکتر سخنگوئئ
حرکات اصلاحی پیشرفته. دکتر لطافتکار، دکتر دانشمندی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی هفتگی از طریق نرم افزار کاهوت
امتحان میان ترم.
امتحان پایان ترم |