7 |
منبع |
- توسعه محصول گردشگری، 1393 ،ابوالفضل تاج زاده (مترجم)، وحید مرزی (مترجم)، ناشر سیمای دانش، آذر.
- ادوارد اینسکیپ، محمود حسن پور،1398،برنامه ریزی گردشگری: رویکردی یکپارچه و پایدار به برنامه ریزی و توسعه گردشگری،مهکامه
- شالبافیان، علی اصغر،عبدلی،مریم ، خزائی، فاطمه ،1397،گردشگری موضوعی: استراتژی توسعه محصول در مقاصد گردشگری نوظهور نمونه مورد مطالعه: استان سمنان،سومین همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک،همدان
. -UNWTO, 2011, Handbook on Tourism Product Development.
- Luo, Yuhua, Jiang, Jinbo, Bi, Doudou (Eds.), 2020, Tourism Product Development in China, Asian and European Countries, Springer.
- Hasan Ahmed Bhuiyan, 2010, PRODUCT DEVELOPMENT PLAN FOR TRAVEL AGENCY Case: Moon Travel, International Business International Management.
-Camilleri, M.A. (2018), The Planning and Development of the Tourism Product, Camilleri, M.A. (Ed.)
-Tourism Planning and Destination Marketing, Emerald Publishing Limited, pp. 1-23.
-Varvara Kozhevnikova, 2016, New Tourism Product Development Case: “Guided Tour to Savonlinna for Saimia International Students”, Saimaa University of Applied Sciences.
-COMCEC COORDINATION OFFICE, 2013, Tourism Product Development And Marketing Strategies In the COMCEC Member Countries. |