1 |
مروری بر مفهوم و قلمرو برنامه ریزی فضایی گردشگری در سطوح مختلف فضایی |
|
2 |
نقش کارگاه برنامه ریزی فضایی گردشگری در پیوند مباحث نظری و عملی برنامه ریزی فضایی گردشگری |
|
3 |
روش شناسی و تکنیک های تحقیق در کارگاه برنامه ریزی فضایی گردشگری |
|
4 |
چگونگی و مراحل جمع آوری داده ها و اطلاعات و نحوه تبدیل آن به نقشه های کاربردی در برنامه ریزی فضایی گردشگری |
|
5 |
اصول تهیه و تفسیر نقشه های وضع موجود و پیشنهادی در برنامه ریزی فضایی گردشگری |
|
6 |
آماده سازی اسناد و مدارک برای برنامه ریزی فضایی گردشگری، و قوانین و مقررات موجود در این زمینه |
|
7 |
تکنیکهای و روش های ارزیابی برنامه ها و طرح های توسعه فضایی گردشگری در مقیاس های محلی، ناحیه ای و ملی |
|
8 |
روش تهیه پروژه کارگاه برنامه ریزی فضایی گردشگری |
|
9 |
بررسی اشکال مختلف شرح خدمات ها و چگونگی ارائه قیمت و زمانبدی پروژه |
|
10 |
بررسی طرح ها و ضوابط بالا دست |
|
11 |
بررسی ویژگیهای محیطی، جمعیتی ، اقتصادی ، زیرساختی، منابع و جاذبه ها، تأسیسات گردشگری منطقه |
|
12 |
بررسی قوتها، ضعف ها، فرصتها و تهدیدها موضوعی |
|
13 |
پیش بینی نیازهای تأسیساتی و خدمات گردشگری منطقه |
|
14 |
بازبینی گونه بندی عوامل مداخله و شاخص های تحقیق پذیری تجزیه تحلیل و برنامه و پروژه |
|
15 |
برنامه ریزی دفاع از طرح و در نظر گرفتن ملاحظات مختلف |
|