| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
کارورزی یکی از ضروری ترین بخش های آموزش در مشاوره خانواده است که در دو قسمت پیش بینی شده است |
| 2 |
هدف کلی |
تجربه بالینی دانشجویان با کیس های واقعی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
گذراندن کارورزی 1 |
| 4 |
اهداف یادگیری |
تسلط بر فنون مشاوره در عمل |
| 5 |
اهداف یادگیری |
در ابتدا با دانشجویان اشنا و اهداف درس طرح می شود |
| 6 |
اهداف یادگیری |
در ابتدا با دانشجویان اشنا و اهداف درس طرح می شود |
| 7 |
اهداف یادگیری |
کد های مربوط به رازداری در زوج و خانواده بررسی می شود |
| 8 |
اهداف یادگیری |
کد های مربوط به رازداری در زوج و خانواده بررسی می شود |
| 9 |
اهداف یادگیری |
یکی از کیس هایی که استاد یا دانشجویان در حال کار با او از کارورزی یک است طرح و بررسی می شود |
| 10 |
اهداف یادگیری |
یکی از کیس هایی که استاد یا دانشجویان در حال کار با او از کارورزی یک است طرح و بررسی می شود |
| 11 |
اهداف یادگیری |
یکی از کیس هایی که استاد یا دانشجویان در حال کار با او از کارورزی یک است طرح و بررسی می شود |
| 12 |
اهداف یادگیری |
یکی از کیس هایی که استاد یا دانشجویان در حال کار با او از کارورزی یک است طرح و بررسی می شود |
| 13 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 14 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 15 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 16 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 17 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 18 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 19 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 20 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 21 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 22 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 23 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 24 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 25 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 26 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 27 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 28 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 29 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 30 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 31 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 32 |
اهداف یادگیری |
کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند |
| 33 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 34 |
اهداف یادگیری |
دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند. |
| 35 |
روش تدریس |
مشاهده-گفتگوی گروهی-تحلیل کیس-تکنولوژی مانیتورینگ |
| 36 |
روش تدریس |
گفتگوی رو در رو-سخنرانی |
| 37 |
روش تدریس |
گفتگوی رو در رو-سخنرانی |
| 38 |
روش تدریس |
سخنرانی-کتابچه دی اس ام |
| 39 |
روش تدریس |
سخنرانی-کتابچه دی اس ام |
| 40 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی |
| 41 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی |
| 42 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی |
| 43 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی |
| 44 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 45 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 46 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 47 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 48 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 49 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 50 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 51 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 52 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 53 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 54 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 55 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 56 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 57 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 58 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 59 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 60 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 61 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 62 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 63 |
روش تدریس |
گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده |
| 64 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 65 |
روش تدریس |
استفاده از اطاق مانیتورینگ |
| 66 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع و حضور به موقع در جلسات |
| 67 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 68 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 69 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 70 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 71 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 72 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 73 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 74 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 75 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 76 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 77 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 78 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 79 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 80 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 81 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 82 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 83 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 84 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 85 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 86 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 87 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 88 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 89 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 90 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 91 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 92 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 93 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 94 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 95 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 96 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث |
| 97 |
منبع |
1- درمان مشکلات روانی بزرگسالان(1389)کیمیایی و همکاران.انتشارات بهنشر.
2-درمان مشکلات زناشویی(1385) کیمیایی و همکاران.انتشارات رشد تهران.
3-درمان مشکلات روانی نوجوانان(1394).کیمیایی و همکاران.انتشارات رشد تهران. |
| 98 |
مواد و امکانات آموزشی |
اتاق مانیتورین'-تست های تشخیصی |
| 99 |
نحوه ارزشیابی |
بررسی سه پرونده از 3 کیس که طی ترم دانشجو با مراجع کار کرده |