طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره کارورزی یکی از ضروری ترین بخش های آموزش در مشاوره خانواده است که در دو قسمت پیش بینی شده است
2 هدف کلی تجربه بالینی دانشجویان با کیس های واقعی
3 شایستگی های پایه گذراندن کارورزی 1
4 اهداف یادگیری تسلط بر فنون مشاوره در عمل
5 اهداف یادگیری در ابتدا با دانشجویان اشنا و اهداف درس طرح می شود
6 اهداف یادگیری در ابتدا با دانشجویان اشنا و اهداف درس طرح می شود
7 اهداف یادگیری کد های مربوط به رازداری در زوج و خانواده بررسی می شود
8 اهداف یادگیری کد های مربوط به رازداری در زوج و خانواده بررسی می شود
9 اهداف یادگیری یکی از کیس هایی که استاد یا دانشجویان در حال کار با او از کارورزی یک است طرح و بررسی می شود
10 اهداف یادگیری یکی از کیس هایی که استاد یا دانشجویان در حال کار با او از کارورزی یک است طرح و بررسی می شود
11 اهداف یادگیری یکی از کیس هایی که استاد یا دانشجویان در حال کار با او از کارورزی یک است طرح و بررسی می شود
12 اهداف یادگیری یکی از کیس هایی که استاد یا دانشجویان در حال کار با او از کارورزی یک است طرح و بررسی می شود
13 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
14 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
15 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
16 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
17 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
18 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
19 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
20 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
21 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
22 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
23 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
24 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
25 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
26 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
27 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
28 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
29 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
30 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
31 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
32 اهداف یادگیری کیسی که جلسه قبل مانیتور شد استاد و دانشجویان ان جلسه را بر اساس محتوا-فرایند-چارچوب و مداخله ها انالیز می نمایند
33 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
34 اهداف یادگیری دانشجو یک جلسه از فرایند کار با مراجع را نشان داده و استاد و دانشجویان ان را مانیتور می کنند.
35 روش تدریس مشاهده-گفتگوی گروهی-تحلیل کیس-تکنولوژی مانیتورینگ
36 روش تدریس گفتگوی رو در رو-سخنرانی
37 روش تدریس گفتگوی رو در رو-سخنرانی
38 روش تدریس سخنرانی-کتابچه دی اس ام
39 روش تدریس سخنرانی-کتابچه دی اس ام
40 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی
41 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی
42 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی
43 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی
44 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
45 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
46 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
47 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
48 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
49 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
50 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
51 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
52 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
53 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
54 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
55 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
56 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
57 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
58 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
59 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
60 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
61 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
62 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
63 روش تدریس گفتگو و بحث گروهی در خصوص کیس مونیتور شده
64 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
65 روش تدریس استفاده از اطاق مانیتورینگ
66 وظایف دانشجو مطالعه منابع و حضور به موقع در جلسات
67 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
68 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
69 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
70 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
71 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
72 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
73 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
74 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
75 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
76 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
77 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
78 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
79 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
80 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
81 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
82 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
83 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
84 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
85 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
86 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
87 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
88 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
89 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
90 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
91 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
92 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
93 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
94 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
95 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
96 وظایف دانشجو مطالعه منابع حضور به موقع در جلسات و شرکت فعال در مباحث
97 منبع 1- درمان مشکلات روانی بزرگسالان(1389)کیمیایی و همکاران.انتشارات بهنشر. 2-درمان مشکلات زناشویی(1385) کیمیایی و همکاران.انتشارات رشد تهران. 3-درمان مشکلات روانی نوجوانان(1394).کیمیایی و همکاران.انتشارات رشد تهران.
98 مواد و امکانات آموزشی اتاق مانیتورین'-تست های تشخیصی
99 نحوه ارزشیابی بررسی سه پرونده از 3 کیس که طی ترم دانشجو با مراجع کار کرده