طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره یکی از دروس کاربردی حوزه مشاوره خانواده و ازدواج چه به لحاظ نظری و چه عملی
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با مبانس سنجش در خانواده به روش نظری و عملی
3 شایستگی های پایه گذراندن دروس روش تحقیق
4 اهداف یادگیری یادگیری شیوه های سنجش در خانواده و زوج
5 روش تدریس سخنرانی - پاور- سایت های معتبر ابزار های سنجش-
6 وظایف دانشجو حضور به موقع و انجام تکالیف و شرکت در بحث های گروهی
7 منبع منابع1-ثنایی، ب.(1379).مقیاس های سنجش خانواده و ازدواج.تهران:انتشارات بعثت.2-پاشا شریفی،ح.(1373).راهنمای سنجش روانی.تهران:انتشارات رشد.3-انستازی،ر.(1364).روان ازمایی.ترجمه حسن براهنی.تهران:دانشگاه تهران.4-فتحی اشتیانی،ع.(1388).ازمونهای روانی.تهران.انتشارات ارجمند.5-کیمیایی و همکاران.(1391).ساخت و هنجاریابی ازمون کارکردهای روانشناختی خانواده ایرانی.فصلنامه پژوهش های نوین روان شناختی.دانشگاه تبریز. 6-کیمیایی،س.ع و گرجیان،ح.(1390).اعتباریابی پرسشنامه مثلث شناختی.فصلنامه اصول بهداشت روانی.دانشگاه علوم پزشکی مشهد. 7-بهرامی،ه.(1373).ازمونهای فرافکن شخصیت.تهران:نشر دانا. 8-دلاور،ع.(1374).مقدمه ای بر نظریه های اندازه گیری.تهران:انتشارات سمت. 9-گنجی،ح.(1386).ارزشیابی شخصیت.تهران:نشر ساوالان. 10-گراهام،ج.(1385).راهنمای ام.ام.پی.ای.2 .ترجمه حمید یعقوبی و موسی کافی.تهران:انتشارات ارجمند. 11-جنگسما،ا.ای .پترسون ،ال.ام. مک اینز،و.پی.(1392).درمان مشکلات روانی بزرگسالان.ترجمه سید علی کیمیایی و همکاران.مشهد انتشارات استان قدس. 12-ویلیامز،لی،ادواردز،تادام،پترسون،جوالن و چامو،والری(1394).ارزیابی خانواده(مهارتهای اساسی برای خانواده درمانگران.ترجمه خدابخش احمدی و علی اصغر فرخزادیان.انتشارات تزکیه. 13-مهارتهای اساسی سنجش برای زوج درمان گران و مشاوران خانواده.(1392) ، ویلیامز ،ادواردز،پترسون و شامو. ترجمه زهرا کار و لواف پور.نشر روان.
8 مواد و امکانات آموزشی کلاس معمول درس و امکان ارتباط ان لاین
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی پایان ترم-میان ترم و کار عملی