1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
کارورزی در خانواده و ازدواج کاربردی ترین درس در مشاوره خانواده است |
2 |
هدف کلی |
یادگیری دانشجویان جهت برقرای ارتباط با مراجع و کیس فرمولیشین |
3 |
شایستگی های پایه |
گزراندن دروس نظریه های خانواده و درس مشاوره ÷یش از ازدواج و زوج دزرمانی |
4 |
اهداف یادگیری |
دانشجو بتواند با مراجه (ان) ارتباط حسنه مشاوره ای ایجاد نماید و به کمک فنون پایه و پیشرفته قادر به ارزیابی عملکرد و پیش بینی پرتکل مورد نیاز باشد |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی-مانیتورینگ مراجع-بحث و تحلیل گروهی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در جلسات-هفته 6رساعت حضور در پلی کلینیک و دیدن مراجع |
7 |
منبع |
1-راهنمای بالینی زوج درمانی نویسنده الن گرمن ترجمه رزیتا زمانی
2-زوج ها در فرایند درمان نویسنده ویکس و فیف ترجمه کیمیایی و همکاران
3-خانواده درمانی نویسنده نیکولز ترجمه محسن دهقانی و همکاران
4-درمان مشکلات زناشویی نویسنده الری هیمن و جانگسما ترجمه کیمیایی و باقریان
5-درمان مشکلات روانی بزرگسالان نویسنده جانگسصما و پترسون ترجمه کیمیایی و همکاران |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
امکانات معمول اموزشی شامل وایت برد-کامپیوتر و امکان ارتباط انلاین به علاوه سیستم مانیتورینگ در پلی کلینیک و اتاق مشاوره |
9 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در فعالیت های طی ترم -حضور 6 ساعت در هفته در پلی کلینیک و گزارش پرونده 3 کیس به سوپر وایزر |