طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 هدف کلی اشنایی دانشجویان با انواع مشکلات کودکی-علل و تشخیص و ارایه مشاوره
2 شایستگی های پایه گزراندن دروس روانشناسی تحولی و رشد
3 اهداف یادگیری توان شناسایی مشکلات-کیس فرمولیشن و ارایه مشاوره
4 روش تدریس سخنرانی-بحث گروهی-مطالعه طی هفته-ارایه یک اختلال کودکی-بررسی مداخله های لازم برای هر مورد
5 وظایف دانشجو حضور به موقع-انجام تکالیف هفتگی-سرچ مقاله-کار با یک کودک مشکل دار
6 منبع منابع درس 1-تامپسون و رودولف.(1388).مشاوره با کودکان.ترجمه جواد طهوریان.مشهد:انتشارات بهنشر. 2-جانگسما،پترسون و مک اینز.(1394)روان درمانی کودکان.ترجمه سید علی کیمیایی و احمد امیدوار.تهران:انتشارات رشد. 3-پروث تامپسون و براون داگلاس.(1387).روان درمانی و مشاوره با کودکان و نوجوانان،کاربرد عملی در مراکز درمانی و مدارس.ترجمه حسن فرهی.تهران:انتشارات ارجمند. 4-جانگسما و (1392)مشاوره و مددکاری در مدارس.ترجمه سید علی کیمیایی و نادر باقری.مشهد:انتشارات بهنشر استان قدس. 5-رازین،میشل جی و جانگسما،ارتور ای.(1397).طرح های درمانی روانشناسی توانبخشی.ترجمه سید علی کیمیایی و نادر باقری.مشهد:انتشارات فراانگیزش. 6-هندرسون،دانا ای و تامپسون ،چالز ال.(1397).مشاوره کودک.جلد دوم:نظریه ها و فنون.ترجمه فریده همتی.تهران:سمت. 7-هندرسون،دانا ای و تامپسون ،چالز ال.(1397).مشاوره جلد اول:مبانی،اصول و روش ها.ترجمه فریده همتی.تهران:سمت. 7-کناپ،سارا ادیسونو جانگسما،ارتور ای.(1397).طرح درمان مهارت های والدین در پرورش کودکان.ترجمه نادر باقری.مشهد:فراانگیزش. www.counseling.org Counseling children:a core issues approach.(2011). Richard W. Halstead Dale-Elizabeth Pehrsson Jodi Ann Mullen. AMERICAN COUNSELING ASSOCIATION.
7 مواد و امکانات آموزشی فضای فیزیکی مناسب-دیتا پرژکتور-امکان سرچ ان لاین
8 نحوه ارزشیابی فرایندی و در طی ترم-ارزیابی از تکالیف هفته ای-پایانی
9 هدف کلی اشنایی دانشجویان با انواع مشکلات کودکی-علل و تشخیص و ارایه مشاوره
10 شایستگی های پایه گزراندن دروس روانشناسی تحولی و رشد
11 اهداف یادگیری توان شناسایی مشکلات-کیس فرمولیشن و ارایه مشاوره
12 روش تدریس سخنرانی-بحث گروهی-مطالعه طی هفته-ارایه یک اختلال کودکی-بررسی مداخله های لازم برای هر مورد
13 وظایف دانشجو حضور به موقع-انجام تکالیف هفتگی-سرچ مقاله-کار با یک کودک مشکل دار
14 منبع منابع درس 1-تامپسون و رودولف.(1388).مشاوره با کودکان.ترجمه جواد طهوریان.مشهد:انتشارات بهنشر. 2-جانگسما،پترسون و مک اینز.(1394)روان درمانی کودکان.ترجمه سید علی کیمیایی و احمد امیدوار.تهران:انتشارات رشد. 3-پروث تامپسون و براون داگلاس.(1387).روان درمانی و مشاوره با کودکان و نوجوانان،کاربرد عملی در مراکز درمانی و مدارس.ترجمه حسن فرهی.تهران:انتشارات ارجمند. 4-جانگسما و (1392)مشاوره و مددکاری در مدارس.ترجمه سید علی کیمیایی و نادر باقری.مشهد:انتشارات بهنشر استان قدس. 5-رازین،میشل جی و جانگسما،ارتور ای.(1397).طرح های درمانی روانشناسی توانبخشی.ترجمه سید علی کیمیایی و نادر باقری.مشهد:انتشارات فراانگیزش. 6-هندرسون،دانا ای و تامپسون ،چالز ال.(1397).مشاوره کودک.جلد دوم:نظریه ها و فنون.ترجمه فریده همتی.تهران:سمت. 7-هندرسون،دانا ای و تامپسون ،چالز ال.(1397).مشاوره جلد اول:مبانی،اصول و روش ها.ترجمه فریده همتی.تهران:سمت. 7-کناپ،سارا ادیسونو جانگسما،ارتور ای.(1397).طرح درمان مهارت های والدین در پرورش کودکان.ترجمه نادر باقری.مشهد:فراانگیزش. www.counseling.org Counseling children:a core issues approach.(2011). Richard W. Halstead Dale-Elizabeth Pehrsson Jodi Ann Mullen. AMERICAN COUNSELING ASSOCIATION.
15 مواد و امکانات آموزشی فضای فیزیکی مناسب-دیتا پرژکتور-امکان سرچ ان لاین
16 نحوه ارزشیابی فرایندی و در طی ترم-ارزیابی از تکالیف هفته ای-پایانی
17 هدف کلی اشنایی دانشجویان با انواع مشکلات کودکی-علل و تشخیص و ارایه مشاوره
18 شایستگی های پایه گزراندن دروس روانشناسی تحولی و رشد
19 اهداف یادگیری توان شناسایی مشکلات-کیس فرمولیشن و ارایه مشاوره
20 روش تدریس سخنرانی-بحث گروهی-مطالعه طی هفته-ارایه یک اختلال کودکی-بررسی مداخله های لازم برای هر مورد
21 وظایف دانشجو حضور به موقع-انجام تکالیف هفتگی-سرچ مقاله-کار با یک کودک مشکل دار
22 مواد و امکانات آموزشی فضای فیزیکی مناسب-دیتا پرژکتور-امکان سرچ ان لاین
23 نحوه ارزشیابی فرایندی و در طی ترم-ارزیابی از تکالیف هفته ای-پایانی
24 منبع منابع درس 1-تامپسون و رودولف.(1388).مشاوره با کودکان.ترجمه جواد طهوریان.مشهد:انتشارات بهنشر. 2-جانگسما،پترسون و مک اینز.(1394)روان درمانی کودکان.ترجمه سید علی کیمیایی و احمد امیدوار.تهران:انتشارات رشد. 3-پروث تامپسون و براون داگلاس.(1387).روان درمانی و مشاوره با کودکان و نوجوانان،کاربرد عملی در مراکز درمانی و مدارس.ترجمه حسن فرهی.تهران:انتشارات ارجمند. 4-جانگسما و (1392)مشاوره و مددکاری در مدارس.ترجمه سید علی کیمیایی و نادر باقری.مشهد:انتشارات بهنشر استان قدس. 5-رازین،میشل جی و جانگسما،ارتور ای.(1397).طرح های درمانی روانشناسی توانبخشی.ترجمه سید علی کیمیایی و نادر باقری.مشهد:انتشارات فراانگیزش. 6-هندرسون،دانا ای و تامپسون ،چالز ال.(1397).مشاوره کودک.جلد دوم:نظریه ها و فنون.ترجمه فریده همتی.تهران:سمت. 7-هندرسون،دانا ای و تامپسون ،چالز ال.(1397).مشاوره جلد اول:مبانی،اصول و روش ها.ترجمه فریده همتی.تهران:سمت. 7-کناپ،سارا ادیسونو جانگسما،ارتور ای.(1397).طرح درمان مهارت های والدین در پرورش کودکان.ترجمه نادر باقری.مشهد:فراانگیزش. www.counseling.org Counseling children:a core issues approach.(2011). Richard W. Halstead Dale-Elizabeth Pehrsson Jodi Ann Mullen. AMERICAN COUNSELING ASSOCIATION.