| 1 | آشنایی با دانشجویان و معرفی منابع |  | 
																			
											| 2 | مقدمه-تاریخچه-دنیای در حال تغییر-شیوع اختلال های روانی در کودکان و نوجوانان |  | 
																			
											| 3 | انواع خانواده-انواع خانواده ایرانی-کارکردهای روانشناختی خانواده ایرانی |  | 
																			
											| 4 | ارتباط در خانواده-الگوهای ارتباطی-ساختار خانواده-مرزبندی در خانواده-انواع مرز |  | 
																			
											| 5 | عوامل اسیب زا برای کودکان-طلاق- علل طلاق-پیامدهای طلاق بر کودکانفوت و داغدیدگی- |  | 
																			
											| 6 | مشاوره با کودکان طلاق به روش CODIP |  | 
																			
											| 7 | کودکان سوگوار -پیامد های فوت عزیزان بر کودکان سنین مختلف-مراحل سوگ در کودکان-مشاوره  با کودکان سوگوار |  | 
																			
											| 8 | ارتباط ناکارامد به عنوان یک عامل اسیب زای بنیادی به کودکان-انواع ارتباط-سطوح ارتباط-عوامل مخل ارتباط- |  | 
																			
											| 9 | اتمسفرهای غلط درون خانوادگی و اثرات روانی،تربیتی ان بر کودکان |  | 
																			
											| 10 | دلبستگی-نظریه بالبی در دلبستگی کودکان-انواع دلبستگی-نقص دلبستگی و اثرات ان |  | 
																			
											| 11 | اعتیاد والدین و اثرات ان بر کودکان-خشونت خانگی و پیامدهای تربیتی ان |  | 
																			
											| 12 | وضعیت اقتصادی نامناسب والدین و اثرات تربیتی ان-نقش بیماری های مزمن والدین بر سلامت و بیماری روانی کودکان |  | 
																			
											| 13 | عوامل پیش گیری کننده از آسیبهای روانی کودکان:دلبستگی ایمن-پیشرفت تحصیلی مناسب-مهارت های ارتباطی ،اجتماعی مناسب-نظام حمایت خانوادگی کارامد |  | 
																			
											| 14 | مشاوره با کودکان با نیازهای ویژه-مراحل رشد حرفه ای مشاوران-5گام مداخله در فرایند مشاوره-راهنمایی های عمومی-راهنمایی های خاص-تایم اوت |  | 
																			
											| 15 | جمع بندی نهایی و پاسخ به سوال های علمی-اموزشی و امتحانی دانشجویان |  |