| 1 |
آشنایی با دانشجویان-معرفی منابع -تکالیف دانشجو در طی ترم |
|
| 2 |
تاریخچه سنجش و درمان: مذهبی، پزشکی و روانشناختی |
|
| 3 |
وشهای سنجش: مصاحبه، مشاهده، آزمون . غیره |
|
| 4 |
مصاحبه تشخیصی: اطلاعات پرسنلی-شکایت های فعلی |
|
| 5 |
تاریخچه رشدی با تاکید بر مراحل تحولی |
|
| 6 |
بررسی وضعیت روانی یا mental status |
|
| 7 |
محورهای پنجگانه DSM |
|
| 8 |
ملاک های رفتار نابهنجار: فراوانی و شدت-عملکرد مختل و ... |
|
| 9 |
تعریف سنجش-انواع مقیاس: اسمی، ترتیبی و غیره |
|
| 10 |
مراحل ساخت یک آزمون روانشناختی |
|
| 11 |
ملاحظات نظری و عملسی در سنجش زوج و خانواده |
|
| 12 |
روایی و انواع آن و روش های برآورد روایی |
|
| 13 |
پایایی و انواع آن و روش های برآورد پایایی |
|
| 14 |
کاربست های سنجش و اندازه گیری در خانواده و زوج |
|
| 15 |
آموزش آزمون تشخیصی MMPI |
|
| 16 |
جمع بندی نهایی و پاسخ به سوالات |
|