طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 هدف کلی هدف از این درس آشنایی با چند موضوع کاربردی برای مدیریت تولید در نساجی شامل (1) بازاریابی؛ (2) مدیریت ارتباط با مشتری؛ (3) مباحث نوین در نساجی و (4) مدلهای کمی در نساجی است.
2 اهداف یادگیری • آموزش و به کارگیری روشهای تحلیل داده‌ها و روش‌های کمی جهت اتخاذ تصمیمات در افزایش اثربخشی در تصمیم‌گیری‌های حوزه کسب و کار نساجی و پوشاک
3 روش تدریس شامل سخنرانی، پرسش و پاسخ، مشارکت فردی و گروهی دانشجویان در بحث‌های کلاس، ارائه دانشجو، انجام تمرین‌ها و پروژه درسی
4 منبع
5 مواد و امکانات آموزشی وایت‌برد، رایانه و پروژکتور جهت ارائه
6 نحوه ارزشیابی امتحان پایان ترم (%30)، پروژه (30%)، ارائه (10%)، تمرین (30%)