1 |
هدف کلی |
هدف از این درس آشنایی با چند موضوع کاربردی برای مدیریت تولید در نساجی شامل (1) بازاریابی؛ (2) مدیریت ارتباط با مشتری؛ (3) مباحث نوین در نساجی و (4) مدلهای کمی در نساجی است. |
2 |
اهداف یادگیری |
• آموزش و به کارگیری روشهای تحلیل دادهها و روشهای کمی جهت اتخاذ تصمیمات در افزایش اثربخشی در تصمیمگیریهای حوزه کسب و کار نساجی و پوشاک |
3 |
روش تدریس |
شامل سخنرانی، پرسش و پاسخ، مشارکت فردی و گروهی دانشجویان در بحثهای کلاس، ارائه دانشجو، انجام تمرینها و پروژه درسی |
4 |
منبع |
|
5 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایتبرد، رایانه و پروژکتور جهت ارائه |
6 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان پایان ترم (%30)، پروژه (30%)، ارائه (10%)، تمرین (30%) |