طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره روانشناسی سازمانی به عنوان درس پایه پیش نیازی نداردو در بر نامه ریزی درسی مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی و دولتی گنجانده شده است.t
2 هدف کلی مطالعه رفتار منابع انسانی(اعم از مدیران و کارکنان ) در رابطه با شغل وسازمان و حل مسائل انسانی و سازمانی ابا استفاده از دانش و یافته های علم روانشناسی
3 شایستگی های پایه آشنابودن با مفاهیم روانشناسی ، سازمان ، مدیریت و کار.علاقه مندی به رشته مدیریت و حل مشکلات منابع انسانی دررابطه با شغل و سازمان- n
4 اهداف یادگیری ارتقای سطح دانش رفتاری خود واهتمام به یادگیری فنون علمی روانشناسی سازمانی به منظور حل مشکلات رفتاری و روانی مهم انسان درمشاغل .
5 روش تدریس • تدریس بر اساس انتقال مستقیم اطلاعات ، رایانه ، فیلم آموزشی و اینترنت • تدریس و آموزش بر اساس تعامل و مشارکت موثر دانشجویان • تدریس مسأله محور(طرح مساله و حل آن با مشارکت در چند جلسه )
6 وظایف دانشجو حضور در کلاس -مشارکت درحذاقل یکی از انواع برنامه های تدریس (پرسش وپاسخ به سئوالات-سخنرانی-حضور موثر..)-شرکت در امتحانات میان ترم و پایان ترم
7 منبع تدریس و امتحان از : جزوه درس روانشناسی سازمانی (11400) : تالیف دکتر احمد لطیفیان لیست زیر منابع فرعی تدریس است( در جزوه نیز استفاده شده است ). 1. روانشناسی سازمانی و کار :تالیف دکتر محمود ساعتچی 2. روانشناسی سازمانی و کار :تالیف دکتر حمزه گنجی 3. روانشناسی سازمانی و صنعتی :دکتر وجیهه حاکمی 4. روانشناسی صنعتی :نوشته ژوزف تیفین و مک کورمیک ،ترجمه دکتر سروری 5. روانشناسی صنعتی و سازمانی :تالیف دکتر مهد پروا 6. روانشناسی سازمانی و صنعتی :نوشته ابراهام کومن ترجمه دکتر شکر کن
8 مواد و امکانات آموزشی پاورپوینت-اینترنت-تخته سفید-فیلم های آموزشی پاورپوینت-اینترنت-تخته سفید-فیلم های آموزشی
9 نحوه ارزشیابی امتحان میان ترم 4نمره.پایانترم14 نمره--مشارکت در برنامه های کلاس 2نمره- تا3 نمره ارفاق برای مشارکت موثر که در کلاس توضیح داده میشود.
10 فایل Pdf File