1 |
اهداف اصلی درس روانشناسی سازمانی و معرفی روش تدریس –منایع و.. |
|
2 |
مبانی نظری وکاربردی روانشناسی سازمانی |
|
3 |
پیش فرضهای روانشناسی سازمانی |
|
4 |
روش های تحقیق در روانشناسی سازمانی |
|
5 |
تفاوتهای فردی وشخصیتی درکار |
|
6 |
تحقیقات تفاوتهای فردی و مقیاسها |
|
7 |
استخدام وگزینش منایع انسانی |
|
8 |
روشهای جدید گزینش منابع انسانی |
|
9 |
روش علمی تهیه آزمون استخدامی |
|
10 |
انواع استعداد وتواناییهای منابع انسانی |
|
11 |
اصول آزمونهای سنجش تواناییها -معتبر سازی آزمون |
|
12 |
توانش ذهنی(هوش) |
|
13 |
انواع هوش - آزمونهای سنجش هوش |
|
14 |
توانایی حرکتی و حسی |
|
15 |
توانایی مکانیکی و سنجش آن |
|
16 |
امتحان میان ترم |
|
17 |
توانش پسیکو موتور وسنجش آن |
|
18 |
توانش فیزیکی -بینایی -حسی و آزمون های سنجش آن |
|
19 |
شخصیت-تعاریف نظریه ها ی شخصیت- |
|
20 |
روشهای سنجش شخثصیت-آزمونهای فرایتدی و قرافکنی |
|
21 |
انواع آموزش ویادگیری-نظریه و مکانیزم ها |
|
22 |
تاثیر محیط کار (صدا-نور -حرارت-گرما-سرما-موسیقی..)بر عملکرد |
|
23 |
انواع برنامه های کار و استراحت- |
|
24 |
انگیزش و رفتار ازدیدگاه روانشناسی سازمانی |
|
25 |
کاربرد انگیزش در سازمان ازدیدگاه روانشناسی |
|
26 |
استراحت و تاثیر آن برعملکرد |
|
27 |
انواع برنامه های کار در سازمانها |
|