طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره ضرورت بررسی و تحلیل نهضت های سیاسی و اجتماعی در ایران معاصر برای درک ساختار سیاسی و ابعاد تحولات اجتماعی.
2 هدف کلی ارزیابی واقع‌بینانه‌تر از مواجهه با مؤلفه‌های زیستی جهان جدید
3 شایستگی های پایه آگاهی نسبت به مفاهیم اساسی نهضت های سیاسی و اجتماعی در ایران معاصر
4 وظایف دانشجو دانشجو موظف است منابع معرفی شدة مرتبط با جلسات کلاس را خوانده و با انجام تکالیف هفتگی کلاسی، سر کلاس حاضر شود.
5 منبع زاهد، سعید (1396)، جنبش های اجتماعی معاصر ایران. شیرودی، مرتضی (1393)، جنبش ها و نهضت های سیاسی اسلامی معاصر. علمداری، کاظم (1399)، جنبش‌های اجتماعی جدید و جامعه مدنی. مشیر زاده، حمیرا (1394)، درآمدی نظری بر جنبش های اجتماعی. شریعتمدار، سیدمحمدرضا (1393)، عقل و سیاست در اندیشه سیاسی ایران معاصر. ضیا ابراهیمی، رضا (1396)، پیدایش ناسیونالیسم ایرانی نژاد و سیاست بی جاسازی. وحدت، فرزین (1383)، رویارویی فکری ایران با مدرنیت، ترجمه¬ی مهدی حقیقت خواه Amanat, Abbas (2017), Iran: A Modern History, New Haven: Yale University Press
6 نحوه ارزشیابی حضور به موقع و مشارکت دانشجویان در کلاس، انجام تکالیف هفتگی و ارائه های کلاسی: 10 نمره. پایان ترم: 10 نمره.
7 فایل Pdf File