طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره ژرف اندیشی درباره انسجام و کفایت اندیشه اخلاقی در نزد اندیشمندان برجسته فلسفه اخلاق معاصر.
2 هدف کلی شناخت هنجارها و داوری های اخلاقی در تاریخ اندیشه مدرن
3 شایستگی های پایه آشنایی نسبی با مبانی فلسفه اخلاق
4 اهداف یادگیری درک اساسی‌ترین نظریه‌های اخلاق در سنت فلسفی غرب، از دوران باستان تا دهه‌ی اخیر.
5 وظایف دانشجو دانشجو موظف است منابع معرفی شدة مرتبط با جلسات کلاس را خوانده و با انجام تکالیف هفتگی کلاسی، سر کلاس حاضر شود.
6 منبع هری گنسلر(1396)، درآمدی جدید به فلسفه اخلاق، ترجمه حمیده بحرینی، تهران، انتشارات آسمان خیال. رابرت هولمز(1385)، مبانی فلسفه اخلاق، ترجمه مسعود علیا، تهران: ققنوس. Gauthier, David (1986), Morals by Agreement, Oxford University Press, New York. Jenkins, Richard (2012), "Disenchantment, Enchantment and Re-Enchantment: Max Weber at the Millennium", Mind and Matter, Vol. 10, Issue 2.
7 نحوه ارزشیابی حضور به موقع و مشارکت دانشجویان در کلاس، انجام تکالیف هفتگی ارائه های کلاسی: 10 نمره. پایان ترم: 10نمره.
8 فایل Pdf File