طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره اهمیت بالای آشنایی استدلالی دانشجویان رشته فلسفه با عقائد اسلامی در راستای فراهم شدن زمینه برای پاسخ به شبهات اعتقادی درون دینی و ورود به درسهای فلسفه و عرفان
2 هدف کلی توانمندسازی دانشجویان رشته فلسفه برای فهم دقیق تر آموزه های اعتقادی و پاسخ به شبهات درون دینی اعتقادی
3 اهداف یادگیری توانمندسازی دانشجویان رشته فلسفه برای فهم دقیق تر آموزه های اعتقادی و پاسخ به شبهات درون دینی اعتقادی
4 روش تدریس ایجاد فضای مناسب برای دانشجویان جهت مشارکت فعالانه در مطالب درس + ارزشیابی از آموخته های دانشجویان با استفاده از روش پرسش و پاسخ + ارائه تحقیقات کوتاه مرتبط با موضوعات درسی در برخی جلسات + پرسش و پاسخ از مطالب جلسه پیشین در ابتدای جلسه هر درس + تشویق دانشجویان به استدلال و خلاقیت فکری + تمرکز بر روی مباحث استدلالی به شیوه کاملا منطقی
5 وظایف دانشجو توجه دقیق به مطالب مطرح شده در کلاس + مطالعه و مباحثه مطالب ارائه شده در کلاس + پاسخ به پرسشهای استاد در ابتدای کلاس و در خلال بحث
6 منبع کتاب «کشف المراد» از علامه حلی + جزوه استاد در کلاس که از مطالب گفته شده در کلاس استفاده خواهد شد.
7 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور + وایت برد + تخته سیاه
8 نحوه ارزشیابی ارزشیابی شفاهی هنگام برگزاری کلاس در طول تدریس + ارزشیابی کتبی به دو صورت میان ترم و پایان ترم
9 فایل Pdf File
10 شایستگی های پایه آشنایی مناسب با برخی مباحث موجود در منطق و فلسفه اسلامی