طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس داوری بین المللی، یکی از دروس اصلی و اجباری مقطع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشد که به علت ارتباط با موضوعات حل اختلاف و تجارت بین الملل، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
3 هدف کلی هدف از این درس آن است که دانشجو با طرق جایگزین حل اختلاف به صورت کلی و با داوری به صورت ویژه آشنایی مناسبی پیدا کند.
4 شایستگی های پایه وجود اطلاعات کافی از مقررات آیین دادرسی مدنی در حدود آموزش مقطع کارشناسی، جزء شایستگی های پایه در این درس می باشد.
5 اهداف یادگیری هدف از یادگیری این درس آن است که دانشجو بتواند بر مقررات داوری بین المللی تسلط نسبی پیدا کند به نحوی که بتواند موضوعات داوری بین المللی را به صورت نظری و عملی مورد تحلیل و راهبری قرار دهد.
6 روش تدریس روش تدریس، سخنرانی علمی به همراه بحث جمعی و پرسش و پاسخ عمومی در کلاس و مشارکت کلیه دانشجویان محترم خواهد بود.
7 وظایف دانشجو مطالعه کافی در خصوص داوری تجاری بین المللی بر اساس منبع معرفی شده و شرکت فعال در مباحثه های علمی کلاس، مهمترین وظایف دانشجوی محترم هستند.
8 منبع منبع اصلی این درس، کتاب داوری تجاری بین المللی تالیف دکتر عبدالحسین شیروی است که توسط انتشارات سمت منتشر شده است و در کنار منبع مزبور، انواع مقالات و کتب مرتبط با حوزه داوری تجاری بین المللی، حسب مورد، مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
9 مواد و امکانات آموزشی علاوه بر منبع معرفی شده، از اسلایدهای طراحی شده و نیز وایت برد، جهت انتقال مطلوب موضوعات استفاده خواهد شد.
10 نحوه ارزشیابی ارزشیابی بر اساس فعالیت های طول ترم و نیز آزمون پایان ترم صورت خواهد پذیرفت.