طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس مزبور، جزء دروس اصلی کارشناسی حقوق است که جریان دادخواست را از ابتدای تقدیم تا صدور رای و طرق شکایت از آراء، مورد طرح و بحث قرار می دهد.
2 هدف کلی تسلط دانشجویان محترم بر موضوعاتی از قبیل شرایط دادخواست، جلسات دادرسی، مواعد، ابلاغات، احکام و قرارهای دادگاه ها و طرق شکایت از آراء، هدف اصلی درس مزبور است.
3 شایستگی های پایه تسلط دانشجویان محترم بر مطالب مربوط به ساختار قضاوتی کشور، مفهوم و انواع دعاوی،پیش شرط لازم برای درس مورد نظر است.
4 اهداف یادگیری اشراف دانشجویان محترم بر جریان دعوای حقوقی از بدو تقدیم دادخواست تا مراحل مختلف اعتراض به تصمیمات قضایی صادره.
5 روش تدریس طرح و بحث هر یک از موضوعات مربوط به جریان دعوا در دادگستری در یک چهارچوب دسته بندی شده مبتنی بر سرفصل های درس، تاکید بر رویکرد تحلیلی نسبت به قواعد، ترغیب دانشجویان جهت ورود به بحث و تأمل و اظهارنظر در کلاس، هدایت دانشجویان محترم به مطالعات و تحقیقات تکمیلی خارج از کلاس در موضوعات مربوط به طواری دادرسی.
6 وظایف دانشجو مطالعه کافی نسبت به متن قانون و نیز منابع معرفی شده در کلاس، شرکت در مباحثات جاری در کلاس و انجام تحقیقات خارج از کلاس و ارائه نتایج آنها.
7 منبع جلد دوم دوره پیشرفته کتاب آیین دادرسی مدنی دکتر عبدالله شمس
8 مواد و امکانات آموزشی تخته وایت برد و سایر وسایل کمک آموزشی از جمله پاورپوینت جهت ارائه مطالب
9 نحوه ارزشیابی نمره برگه امتحانی دانشجو و فعالیت های طول ترم.
10 فایل Pdf File