1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس دو واحدی و جزو دروس پایه دوره دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی است |
2 |
هدف کلی |
ارتقاء توانایی و مهارت دانشجویان در شناخت تحلیل نقد و بکارگیری اندیشه هاو نظریه ها و رویکردهای جغرافیا برنامه ریزی و توسعه روستایی در فرایند برنامه ریزی |
3 |
شایستگی های پایه |
شناخت نظریه ها و رویکردهای برنامه ریزی و توسعه روستایی |
4 |
اهداف یادگیری |
تحلیل- نقد و بکارگیری اندیشه هاو نظریه ها و رویکردهای جغرافیا برنامه ریزی و توسعه روستایی در فرایند برنامه ریزی |
5 |
روش تدریس |
مشارکتی مبتنی بر یادگیری معکوس |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مستمر و حضور فعال در کلاس درس و انجام وظایف پژوهشی تعریف شدهدر طول ترم |
7 |
منبع |
Shankar Shah , 2013, Rural Development: Theory and Practice, Centrum Press
R.P. SINGH , 2011, RURAL DEVELOPMENT: THEORY AND PRACTICE, SAROJ PRAKASHAN; First Edition
Sachinandan Sau, 1998, Rural Development: Theories and Experience, Allied
Ahmed Kabiru Salisu, Rozita Arshad, A Perspective on Rural Development Theory/Model, LAMBERT Academic Publishing
روث مک آریوی، توسعه روستایی (نظریه و عمل)، ترجمه محمدرضا رضوانی و فاطمه عزیزی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب |
9 |
نحوه ارزشیابی |
3 نمره فعالیت های پژوهشی تعریف شده
17 نمره امتحان |