طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس دو واحدی و جزو دروس پایه دوره دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی است
2 هدف کلی ارتقاء توانایی و مهارت دانشجویان در شناخت تحلیل نقد و بکارگیری اندیشه هاو نظریه ها و رویکردهای جغرافیا برنامه ریزی و توسعه روستایی در فرایند برنامه ریزی
3 شایستگی های پایه شناخت نظریه ها و رویکردهای برنامه ریزی و توسعه روستایی
4 اهداف یادگیری تحلیل- نقد و بکارگیری اندیشه هاو نظریه ها و رویکردهای جغرافیا برنامه ریزی و توسعه روستایی در فرایند برنامه ریزی
5 روش تدریس مشارکتی مبتنی بر یادگیری معکوس
6 وظایف دانشجو مطالعه مستمر و حضور فعال در کلاس درس و انجام وظایف پژوهشی تعریف شدهدر طول ترم
7 منبع Shankar Shah , 2013, Rural Development: Theory and Practice, Centrum Press R.P. SINGH , 2011, RURAL DEVELOPMENT: THEORY AND PRACTICE, SAROJ PRAKASHAN; First Edition Sachinandan Sau, 1998, Rural Development: Theories and Experience, Allied Ahmed Kabiru Salisu, Rozita Arshad, A Perspective on Rural Development Theory/Model, LAMBERT Academic Publishing روث مک آریوی، توسعه روستایی (نظریه و عمل)، ترجمه محمدرضا رضوانی و فاطمه عزیزی
8 مواد و امکانات آموزشی کتاب
9 نحوه ارزشیابی 3 نمره فعالیت های پژوهشی تعریف شده 17 نمره امتحان