1 |
مقدمه ای بر مفاهیم و ملاحظات روش شناختی تحلیل های آماری در برنامه ریزی گردشگری |
|
2 |
آمار توصیفی و تحلیل های برنامه ریزی گردشگری (شاخص های گرایش مرکزی) |
|
3 |
آمار توصیفی و تحلیل های برنامه ریزی گردشگری (شاخص های گرایش پراکندگی) |
|
4 |
توزیع نرمال |
|
5 |
همبستگی |
|
6 |
رگرسیون |
|
7 |
نرم افزارهای آماری و کاربرد آن در برنامه ریزی گردشگری |
|
8 |
تحلیل آماری توصیفی و استنباطی در برنامه ریزی گردشگری با تاکید بر آزمون فرضیه |
|
9 |
آزمون های رابطه ای مبتنی بر فرضیه های همبستگی پارامتری و ناپارامتری (ضریب همبستگی- کای دو و ...) |
|
10 |
آزمون های رابطه ای مبتنی بر فرضیه های علی پارامتری (رگرسیون چندمتغیره- تحلیل مسیر) |
|
11 |
آزمون های فرضیه های مقایسه ای برای یک گروه (t تک نمونه ای) دو گروه (t با دو گروه مستقل و وابسته) سه گروه و بیشتر (تحلیل واریانس یک طرفه با نمونه های مستقل) |
|
12 |
آزمون فرضیه های مقایسه ای ناپارامتری برای یک گروه (توزیع دو جمله ای) دو گروه با نمونه های مستقل (آزمون یومان ویتنی و یا با نمونه های وابسته آزمون مک نمار و ویلکاکسون) سه گروه و بیشتر (با نمونه های مستقل آزمون کروسکال والیس و با نمونه های وابسته آزمون فریدمن |
|
13 |
تحلیل خوشه ای |
|
14 |
تحلیل عاملی اکتشافی |
|
15 |
تحلیل عاملی تاییدی |
|
16 |
حل تمرین |
|