1 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با سیر تطور و تکامل اندیشه فلسفی و نیز مهمترین امواج و مکاتب فلسفی در غرب، بویژه در دوره کلاسیک و قرون وسطی تا دوره مدرن. |
2 |
روش تدریس |
سخنرانی - گفتگوهای مشارکتی و آموزش فعال |
3 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع کمکی - مشارکت فعال در مباحث کلاس - انجام تحقیق های محوله |
4 |
منبع |
دوره تاریخ فلسفه ، کاپلستون، ترجمه مترجمین – تاریخ فلسفه برتراند راسل، ترجمه نجف دریابندری – مبانی و تاریخ فلسفه غرب، هالینگ دیل، ترجمه عبدالحسین آذرنگ، فلاسفه بزرگ(آشنایی با فلسفه غرب)، برایان مگی، ترجمه عزت الله فولادوند - بزرگان اندیشه، برایان مگی، ترجمه عزت الله فولادوند، عقل و وحی در قرون وسطی ، اتین ژیلسون ترجمه پازوکی، روح فلسفه قرون وسطی، اتین ژیلسون ترجمه عیل محمد داوودی، تاملات ، دکارت، ترجمه احمد احمدی، فلسفه کانت، اشتفان کورنر، ترجمه فولادوند – فلسفه نقادی کانت، کریم مجتهدی – بیداری از خواب دگماتیسم، نقیب زاده - تمهیدات، کانت، ترجمه حداد عادل |
5 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی از فعالیت و مشارکت کلاسی - ارزیابی های تدریجی در میانه ترم - امتحان پایان ترم - تحقیق |
6 |
فایل |
Pdf File |