1 |
آشنایی با درس |
|
2 |
طبقه بندی علوم و اهمیت روش(علوم قیاسی – علوم تجربی – علوم اجتماعی) |
|
3 |
اهمیت روش نزد دکارت و بیکن |
|
4 |
فلسفه علوم قیاسی- 1 |
|
5 |
فلسفه علوم قیاسی- 2 |
|
6 |
تاریخچه وطبقه بندی مکاتب فلسفه علم |
|
7 |
مکتب علم شناسی ارسطویی |
|
8 |
مکتب پوزیتیویسم کلاسیک(مشتمل بر فرانسیس بیکن – جان استوارت میل – اگوست کنت و غیره) |
|
9 |
مکتب پوزیتیویسم منطقی(حلقه وین – مشتمل بر کارنپ – رایشنباخ – همپل و غیره) |
|
10 |
مکتب راسیونالیزم انتقادی پوپر |
|
11 |
لاکاتوژ و برنامه پژوهشی |
|
12 |
تفاوت روش علوم طبیعی و علوم انسانی |
|
13 |
هرمنوتیک و فلسفه علوم انسانی |
|
14 |
علم شناسی پست مدرن 1 (کوهن و فایرابند و دوئم) |
|
15 |
علم شناسی پست مدرن 2(جامعه شناسی معرفت – قراردادگرایی در علم) |
|
16 |
جمع بندی و رفع اشکالات |
|