| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جایگاه اصلی و مهم است.
نهج البلاغه از منابع اصلی دینی می باشد. |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با محتواهای مختلف نهج البلاغه در ابعاد مختلف |
| 3 |
شایستگی های پایه |
توانایی استفاده از منابع متنی نهج البلاغه |
| 4 |
اهداف یادگیری |
توانمندی دانشجویان در زندگی بر اساس آموزه های نهج البلاغه |
| 5 |
روش تدریس |
بصورت کارگاهی و با مشارکت فعال دانشجویان در مراجعه مستقیم به نهج البلاغه |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و مراجعه مستقیم به متن نهج البلاغه |
| 7 |
منبع |
کتاب تفسیر موضوعی نهج البلاغه/ دلشاد تهرانی
کتاب صعود آزاد
کتاب نهج البلاغه (خود نهج البلاغه) |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب نهج البلاغه
دیتا و پاور
منابع فضای مجازی |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
بر اساس ارزشیابی 8 نمره کلاسی و 12 نمره پایانی |