1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از دروس تخصصی نظری می باشد |
2 |
هدف کلی |
گسترش آگاهی دانشجویان دکترا در باره پاسخ ها و سازگاری سیستم غدد و هورمونی بن به فعالیت های مختلف ورزشی |
3 |
شایستگی های پایه |
تسلط به شناخت هورمون های مداخله گر در فعالیت های مختلف ورزشی د رافرد فعال و غیرفعال
تسلط به شناخت هورمون های مداخله گر در فعالیت های مختلف ورزشی در افراد سالم و بیمار
توانایی نگارش برنامه تمرینی و غذایی برای گروه های سنی متفاوت |
4 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان درباره سیستم هورمونی وغدد درون ریز انسان در شرایط مختلف و با پرو تکل های مختلف ورزشی آشنا می شوند و می توانند در آینده کاری خویش، جهت ارایه برنامه های مختلف ورزشی و دوره های آموزشی در گروه های سنی مختلف به کار ببرند. |
5 |
روش تدریس |
آموزش-تمرین اجرایی و مشارکت پژوهشی |
6 |
وظایف دانشجو |
تسلط به سیستم هورمونی و غدد درون ریز انسان
شناخت تغییرات هورمونی حاصل از تمرینات حاد ومزمن
نگارش پروتکل تمرینی براساس شناخت سیستم هورمونی |
7 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته دکترگائینی
کتاب هورمون و فعالیت ورزشی دکترگائینی
کتاب پایش بیوشیمیایی هورمون و فعالیت ورزشی دکترگائینی
کتاب اندیکرونولوژی و فعالیت ورزشی دکترمقصود پیری |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
فیلم-قلم نوری-پاورپوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
تکالیف مستمر در طول ترم گزارش های تحقیقی و مطالعاتی آزمون پایانی |
10 |
فایل |
Pdf File |