طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره ایکنولوژی
2 هدف کلی دانشجویان در این درس با مبانی ایکنولوژی و تشخیص انواع ساخت های بیوژنیک توسط موجودات کف زی در رسوبات عهد حاضر و قدیم جهت تفسیر های محیط رسوبی آشنا می شوند
3 شایستگی های پایه کاربرد در مباحث رسوب شناسی و چینه شناسی
4 اهداف یادگیری آشنائی کامل دانشجویان با مبحث ایکنولوژی و کاربرد آن در تعبیر و تفسیر های رسوب شناسی، محیط رسوبی و مباحث نفتی
5 روش تدریس سخنرانی، بحث گروهی، پرسش و پاسخ و یادگیری مشارکتی
6 وظایف دانشجو حضور کامل در کلاس، شرکت در بحث ها از طریق طرح سوال یا پاسخگوئی به سوالات و ارائع سمینار
7 منبع Trace Fossil Analysis. By: Adolf Seilacher, 2007. Trace Fossils: Biology, Taxonomy and Applications. By: Richard G. Bromley Trace Fossils: Concepts, Problems, Prospects. By: William Miller (Editor) Trace fossil facies models: environmental and allostratigraphic significance By: SG Pemberton in Facies models
8 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، پاورپوینت، نمونه های اثر فسیلی
9 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی 3 نمره، فعالیت های گروهی 5 نمره، امتحان کتبی آخر ترم 12 نمره
10 فایل Pdf File