1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
ایکنولوژی |
2 |
هدف کلی |
دانشجویان در این درس با مبانی ایکنولوژی و تشخیص انواع ساخت های بیوژنیک توسط موجودات کف زی در رسوبات عهد حاضر و قدیم جهت تفسیر های محیط رسوبی آشنا می شوند |
3 |
شایستگی های پایه |
کاربرد در مباحث رسوب شناسی و چینه شناسی |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنائی کامل دانشجویان با مبحث ایکنولوژی و کاربرد آن در تعبیر و تفسیر های رسوب شناسی، محیط رسوبی و مباحث نفتی |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی، بحث گروهی، پرسش و پاسخ و یادگیری مشارکتی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور کامل در کلاس، شرکت در بحث ها از طریق طرح سوال یا پاسخگوئی به سوالات و ارائع سمینار |
7 |
منبع |
Trace Fossil Analysis. By: Adolf Seilacher, 2007.
Trace Fossils: Biology, Taxonomy and Applications. By: Richard G. Bromley
Trace Fossils: Concepts, Problems, Prospects. By: William Miller (Editor)
Trace fossil facies models: environmental and allostratigraphic significance
By: SG Pemberton in Facies models |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، پاورپوینت، نمونه های اثر فسیلی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی 3 نمره، فعالیت های گروهی 5 نمره، امتحان کتبی آخر ترم 12 نمره |
10 |
فایل |
Pdf File |