طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس مباحث ویژه در فیزیک به جهت اینکه امکان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با زمینه‌های تحقیقاتی به روز علم هسته ای را فراهم می آورد می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
2 هدف کلی آگاهی دانشجویان از پیشرفت های نظری و آزمایشگاهی حوزه همجوشی هسته ای با محوریت ورود آنها به زمینه های تحقیقاتی تدوین شده در این راستا.
3 شایستگی های پایه دروس پایه فیزیک هسته ای آشنایی با سبک مطالعه مقالات لاتین
4 اهداف یادگیری آشنایی با زمینه های تحقیقاتی مرتبط با علم همجوشی هسته ای، آشنایی با اصول ایده پردازی در این حوزه، آشنایی با رویکردهای تحلیلی موجود
5 روش تدریس برگزاری کلاس های حضوری، فضای پرسش و پاسخ در حین تدریس برای مشارکت دانشجویان و درک بهتر مفاهیم درسی، بیان مثال های مرتبط با هر بخش، ارائه تمرین های تحویلی و اختصاص بخشی از جلسات به ارائه نتایج مطالعات دانشجویان.
6 وظایف دانشجو تهیه منابع ارائه شده برای تدریس، حضور بموقع در کلاس، همراهی با استاد در حین تدریس، بیان پرسش در صورت نیاز به توضیح بیشتر مفاهیم، مشارکت برای حل مثال های ذکر شده، پیگیری حل تمرین های تحویلی (در هر دو بخش مسائل تحلیلی و برنامه نویسی)، آماده سازی فایل ها با محتوی مناسب جهت ارائه موضوعات مشخص شده در کلاس
7 منبع کتاب های پایه و پیشرفته فیزیک هسته ای به همراه مقالات چاپ شده حوزه همجوشی در انتشارات معتبر بین المللی
8 نحوه ارزشیابی امتحان پایان ترم، تمرین های تحویلی و ارزشیابی ارائه های انجام شده