| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
آنالیز ریاضی را می توان پل ارتباطی بین ریاضیات محض و کاربردی دانست. در این میان این درس نقش بسیار مهمی در این رابطه ایفا می کند. |
| 2 |
هدف کلی |
اشنایی با دنباله توابع و سری توابع حقیقی مقدار و نیز انتگرال های ریمان و ریمان اشتلیس |
| 3 |
شایستگی های پایه |
دانشجو باید با مفاهیم تابع پیوستگی و انتگرال در سطح ریاضی عمومی یک و مبانی ریاضی اشنا باشد. |
| 4 |
اهداف یادگیری |
درک مفاهیم اساسی انالیز ریاضی در مورد فضای توابع پیوسته و انتگرال های ریمان و ریمان اشتلیس است. |
| 5 |
روش تدریس |
از طریق وبینار مانند کلاس حضوری تدریس خواهد شد. به منظور پویا بودن کلاس دانشجو باید در کلاس فعال باشد و اظهار نظر کند. همچنین گروه های مجازی به موازات درس در تلگرام برای ارتباط بین استاد و دانشجو و همچنین دانشجویان با یکدیگر تشکیل خواهد شد. |
| 6 |
وظایف دانشجو |
دانشجو موظف درس هر جلسه را برای جلسه بعد مطالعه کند و بتواند به سوالات مربوط بهدرس پاسخگو اشد. همچنین تکالیف ارایه شده را در زمان مناسب حل کرده تحویل دهد. |
| 7 |
منبع |
منابع اصلی درس کتاب های زیر می باشند:
1- اصول انالیز ریاضی نوشته والتر رودین
2. انالیز ریاضی نوشته تام اپوستل
جزوه درس بعد از هر کلاس در کانال تلگرامی درس قرار می گیرد. |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
لب تاپ یا کامپیوتر شخصی و نرم افزار های مربوطه |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
دو امتحان میان ترم و پایان ترم که احتمالا حضوری خواهند بود گرفته می شوند.
در صورتی که حضور دانشجویان ممکن نباشد از طریق شبکه های اجتماعی امتحان گرفته می شود. |