1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
گذرانیدن موفقیت آمیز درس زبان تخصصی توسط دانشجویان ضروری است، اما جزو سقف واحدهای دانشجویان محاسبه یا محسوب نمی شود. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی، افزایش دانش و مهارت مطالعه متون تخصصی حوزه رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی توسط دانشجویان رشته رفتار حرکتی |
3 |
اهداف یادگیری |
افزایش سطح آگاهی، مهارت زبانی دانشجویان در ابعاد مختلف زبان انگیسی و متون تخصصی از جمله خواندن، نوشتن آکادمیک، شنیدن و گوش دادن، ارتباط، جستجوی علمی و اینترنتی در حوزه رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی |
4 |
وظایف دانشجو |
- حضور فعال در کلاس و مباحث درسی،
-پیش- مطالعه و آماده کردنبخش خواندن هر درس،
- انجام تمرینات پایانی هر درس،
-ترجمه بخش سوم درس ها شامل پاراگراف ها و کلمات
-ارسال های هفتگی مطالب مربوط به زبان انگلیسی و جستجوی اینترنتی |
5 |
منبع |
- کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته روانشناسی، نوشته دکتر حسن رستگارپور ،انتشارات سمت، سال 1401
-ارائه ههای پاورپوئینتی استاد درس در کلاس،
-ویدئوهای آموزشی |
6 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون پایانی= 10 نمره
تکالیف هفتگی(بخش سوم دروس)= 8 نمره
جستجوی اینترنتی مطالب مرتبط با زبان تخصصی=2 نمره
حضور فعال در کلاس= 1 نمره |