# | عنوان | توضیحات |
---|---|---|
1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | وان شناسی ورزشی به عنوان یکی از رشته های مهم در سطح جهانی روند رو به رشدی دارد و یکی از مهم ترین حوزه ها در ارتقاء عملکرد ورزشکاران و نیز افراد عادی است همچنین برای مقابله با اختلالات روان شناختی اهمیت بالایی دارد. لذا در حوزه رفتار حرکتی که بنابر بعضی منابع زیر شاخه ای از روان شناسی ورزشی است و دست کم اشتراک موضوعات بالای 80% دارند، برای آشنایی دانشجویان این حوزه ضروری است. |
2 | هدف کلی | آشنایی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رفتار حرکتی با رشته روان شناسی ورزشی، و کاربرد یافته های آن برای ارتقاء عملکرد ورزشی و مقابله با اختلالات روان شناختی |
3 | نحوه ارزشیابی | 1-آزمون کتبی پایان ترم(10 نمره)؛ 2- گزارش تحقیقی(8 نمره)؛ 3- ارسال های هفتگی(جستجوی اینترنتی کلیدواژگان درسی)دست کم 12 ارسال-(2 نمره) 4- حضور فعال در کلاس(یک نمره اضافی) |