طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره دو واحد درس تخصصی نظری، با پیشنیاز یادگیری حرکتی
2 هدف کلی مطالعه اصول علم روان شناسی ورزشی و کاربرد آن در تربیت بدنی و ورزش
3 اهداف یادگیری 1) آشنایی دانشجویان با کلیات، تعاریف و مفاهیم روان شناسی ورزشی، 2) آشنایی با اثرات روان شناختی فعالیت های بدنی و ورزشی 4) آشنایی با نقش و تاثیر مسائل روان شناختی بر فعالیت های بدنی و ورزشی 3) آشنایی با کاربرد روان شناسی ورزشی برای ورزشکاران
4 روش تدریس روش‌ تدریس مبتنی بر تعامل شامل روش‌ پرسش و پاسخ، ایفای نقش (Role Play)، بحث گروهی و یادگیری مشارکتی
5 وظایف دانشجو 1) حضور فعال در کلاس،مشارکت در مباحث 2) انجام تکالیف هفتگی(جستجوی مطالب مرتبط با موضوعات کلاسی در اینترنت و ارسال آنها با ذکر منبع)،
6 منبع منابع مختلف فارسی و لاتین در حوزه روان شناسی ورزشی بویژه مبانی روان شناختی فعالیت های ورزشی از روبرت واینبرگ و دانیل گولد انتشارت هیومن کینتیک و نیز کتاب روان شناسی ورزشی اثر راینترمارتنز
7 مواد و امکانات آموزشی موارد مورد نیاز در کلاس های نظری شامل: وایت برد، ماژیک، ویدئو پروژکتور و رایانه
8 نحوه ارزشیابی ارزیابی مستمر در کلاس بر مبنای مباحثه و سوال و جواب، ارزیابی تکالیف هفتگی ارسالی ارزیابی پایانی و آزمون کتبی-حضوری دانشجو