| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
انتخابی |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با اصول و مبانی علمی تمرینات ورزشی و روش های توسعه قابلیتهای جسمانی و حرکتی در ورزش |
| 3 |
شایستگی های پایه |
اشنایی و گذراندن و یادگیری فیزیولوژی ورزشی تغذیه و متابولیسم ورزشی و شناخت رشته های ورزشی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اصول و مبانی علمی تمرینات ورزشی و روش های توسعه قابلیتهای جسمانی و حرکتی در ورزش |
| 5 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم و مبانی و تعاریف فعالیت بدنی و تمرین و ورزشها |
| 6 |
اهداف یادگیری |
یادگیری انواع و سیستمهای فعالیت بدنی و تمرین و ورزشها |
| 7 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم و مبانی و تعاریف فعالیت های زیست حرکتی و زیست انرژی |
| 8 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم و مبانی و تعاریف فعالیت های زیست حرکتی و زیست انرژی در ورزشهای مختلف |
| 9 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم و مبانی و تعاریف فعالیت های زیست حرکتی و زیست انرژی |
| 10 |
اهداف یادگیری |
شناخت و یادگیری متغیر های تمرین |
| 11 |
اهداف یادگیری |
چگونگی اندازه گیری متغیر های تمرین |
| 12 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم و مبانی و تعاریف بازیافت و انواع ان |
| 13 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم و مبانی و تعاریف فعالیت های زیست انرژی و متابولیک |
| 14 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم و مبانی و تعاریف فعالیت های زیست انرژی و متابولیک در ورزشهای مختلف |
| 15 |
اهداف یادگیری |
یادگیری و شناخت انواع قابلیت های زیست انرژی و روشهای افزایش ان در ورزشها |
| 16 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم و مبانی و تعاریف زمانبندی |
| 17 |
اهداف یادگیری |
یادگیری زمانبندی در مهارتهای و رشته های ورزشی مختلف |
| 18 |
اهداف یادگیری |
شناخت (تفاوتهای فردی ،محیط ، و تغذیه و ....) |
| 19 |
اهداف یادگیری |
تشخیص و کنترل عوامل غیر تمرینی موثر بر پاسخ و سازگاریهای تمرینی (تفاوتهای فردی ،محیط ، و تغذیه و ....) |
| 20 |
اهداف یادگیری |
یادگیری انواع چرخه های تمرینی |
| 21 |
روش تدریس |
نظری عملی |
| 22 |
روش تدریس |
نظری |
| 23 |
روش تدریس |
نظری |
| 24 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 25 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 26 |
روش تدریس |
نظری |
| 27 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 28 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 29 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 30 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 31 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 32 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 33 |
روش تدریس |
نظری |
| 34 |
روش تدریس |
نظری |
| 35 |
روش تدریس |
نظری |
| 36 |
روش تدریس |
نظری و عملی |
| 37 |
روش تدریس |
نظری |
| 38 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - ازمون کتبی |
| 39 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - |
| 40 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - |
| 41 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - |
| 42 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 43 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 44 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 45 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 46 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 47 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 48 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 49 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 50 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 51 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 52 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 53 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 54 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارایه داوطلبانه درسی - |
| 55 |
منبع |
کتاب بومپا ، تئودور،آ(1999) نظریه وروشهای شناسی تمرین (علم تمرین )ف ترجمه محمدرضا کردی ، و محمدفرامرزی (1389) ، چاپ دو ، انتشارات سمت ، تهران
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 56 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 57 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 58 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 59 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 60 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 61 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 62 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 63 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 64 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 65 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 66 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 67 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 68 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 69 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 70 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 71 |
منبع |
کتاب نظریه وروشهای شناسی تمرین
مقالات - سایت موسسات معنبر داخلی و خارجی |
| 72 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - تشک و کرونومتر |
| 73 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 74 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 75 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - تشک و کرونومتر |
| 76 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - تشک و کرونومتر |
| 77 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 78 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 79 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - تشک و کرونومتر |
| 80 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 81 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 82 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - تشک و کرونومتر |
| 83 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - تشک و کرونومتر |
| 84 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 85 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 86 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - تشک و کرونومتر |
| 87 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - تشک و کرونومتر |
| 88 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب - ویدیو پروژکتور - بورد ماژیک - |
| 89 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه کلاسی - آزمون کتبی میان ترم و انتهایی |
| 90 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی |
| 91 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی |
| 92 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 93 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 94 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 95 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 96 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 97 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 98 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 99 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 100 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 101 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 102 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 103 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 104 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |
| 105 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در مباحث کلاسی کیفیت ارایه داوطلبانه کلاسی - |