| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته از دسته دروس اختصاصی نظری علوم ورزشی گرایش فیزیولوژی ورزشی دوره دکتری (Ph.D) می باشد که بر اساس آیین نامه جدید وزارت علوم تایید شده است |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با مبانی فیزیولوزی ورزشی پیشرفته دستگاههای مختلف بدن و تعامل و اثر وتاثیر انواع فعالیت ورزشی و بدنی و تغییرات مکانیسهای بدن |
| 3 |
شایستگی های پایه |
شناخت کامل فیزیولوزی انسان - شناخت کامل فیزیولوزی ورزشی - شناخت کامل انواع و روشهای تمرینی و فعالیت بدنی - شناخت آزمونها و دستگاههای آزمایشگاه ورزشی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
اشنایی با دستگاهها بدن و تعامل فعالیت و کارکرد هر دتسگاه و با انواع فعالیت بدنی - آشنایی با شرایط خاص ورزشی و فیزیولوژی دستگاههای بدن |
| 5 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 6 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 7 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی -امتیاز آزمونهای درس |
| 10 |
اهداف یادگیری |
تعریف درس و جایگاه آن و تناسب ان با رشته ضرورت و نیاز یادگیری و موارد عملیاتی درس |
| 11 |
اهداف یادگیری |
تعریف دستگاههای بدن و تعاملات آنها با فعالیت بدنی - و کاربرد این مقوله در عمل و نیاز ان در عرصه عمل |
| 12 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و مرور آناتومی و فیزیولوژی دستگاه عصبی اتونوم تعاملات انواع فعالیت بدنی و شرایط مختلف حالات بدن و شرایط محیطی در رابطه با این دستگاه |
| 13 |
اهداف یادگیری |
بررسی شرایط عملی و مباحث کاربردی در رابطه با تعامل و اثر و تاثیر دستگاه عصبی اتونوم و فعالیتهای مختلف بدنی و بررسی مقالات علمی در این رابطه |
| 14 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم ژنوم و انواع ان و اختصاصا ژنوم انسانی و مباحث مربوط به پروتئوم |
| 15 |
اهداف یادگیری |
مباحث کاربردی و بررسی مقالات ژنوم و پروتئوم - شیوه های اندازه گیری |
| 16 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و مرور آناتومی و فیزیولوژی دستگاه تنفس و عملکرد ریه ها تعاملات انواع فعالیت بدنی و شرایط مختلف حالات بدن و شرایط محیطی در رابطه با این دستگاه |
| 17 |
اهداف یادگیری |
بررسی شرایط عملی و مباحث کاربردی در رابطه با تعامل و اثر و تاثیر دستگاه تنفسی و فعالیتهای مختلف بدنی و بررسی مقالات علمی در این رابطه |
| 18 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و مرور آناتومی و فیزیولوژی دستگاه قلبی و عروقی و عملکرد قلب و عروق تعاملات انواع فعالیت بدنی و شرایط مختلف حالات بدن و شرایط محیطی در رابطه با این دستگاه |
| 19 |
اهداف یادگیری |
بررسی شرایط عملی و مباحث کاربردی در رابطه با تعامل و اثر و تاثیر دستگاه قلبی عروقی و فعالیتهای مختلف بدنی و بررسی مقالات علمی در این رابطه |
| 20 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و مرور آناتومی و فیزیولوژی دستگاه معدی روده ای و مکانیسمهای گوارشی و عملکرد معده و روده و تعاملات انواع فعالیت بدنی و شرایط مختلف حالات بدن و شرایط محیطی در رابطه با این دستگاه |
| 21 |
اهداف یادگیری |
بررسی شرایط عملی و مباحث کاربردی در رابطه با تعامل و اثر و تاثیر دستگاه معدی روده ای و دستگاه گوارشی و فعالیتهای مختلف بدنی و بررسی مقالات علمی در این رابطه |
| 22 |
اهداف یادگیری |
تعریف بیوژنز میتوکندریایی و مکانیسمهای سلولی مولکولی درگیر و سایتوکاینها پیام رسانهای داخل سلولی و ارتباط انها با انواع ورزش و فعالیت بدنی |
| 23 |
اهداف یادگیری |
مباحث کاربردی در رابطه با تعامل و اثر و تاثیر بیوژنز میتوکندریایی و تغییرات درون سلولی و بافتی و دستگاهی و فعالیتهای مختلف بدنی و بررسی مقالات علمی در این رابطه |
| 24 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و مرور آناتومی و فیزیولوژی دستگاه کلیوی و مکانیسمهای و عملکرد کلیه و تعاملات انواع فعالیت بدنی و شرایط مختلف حالات بدن و شرایط محیطی در رابطه با این دستگاه |
| 25 |
اهداف یادگیری |
بررسی شرایط عملی و مباحث کاربردی در رابطه با تعامل و اثر و تاثیر دستگاه کلیوی و خونساز و فعالیتهای مختلف بدنی و بررسی مقالات علمی در این رابطه |
| 26 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محیطهای مختلف و شرایط آنها و اثراتی که هر شرایطی می تواند بر عملکرد ورزشی و چگونگی هماهنگی با هر محیط در فعالیت بدنی و عملکرد های قهرمانی |
| 27 |
اهداف یادگیری |
یادگیری ارتباط دستگاههای بدن وفعالیتهای بدن با در نظر گرفتن بدن بعنوان یک کل و مقالات جدید |
| 28 |
روش تدریس |
سخنرانی - پرسش و پاسخ - استدلال - استفاده از متون |
| 29 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - همفکری - سوال و پرسش |
| 30 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 31 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 32 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 33 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 34 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 35 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 36 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 37 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 38 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 39 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 40 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 41 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 42 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 43 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 44 |
روش تدریس |
طرح بحث در کلاس - ارائه کلاسی - ارائه مقاله- تدوین موضوعات درسی - سوال و پرسش و پاسخ استدلال - استفاده از نرم افزارهای آموزشی پاورپوینت - وورد - - فیلمهای اموزشی |
| 45 |
روش تدریس |
ارایه مقالات |
| 46 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی |
| 47 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب |
| 48 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 49 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 50 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 51 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 52 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 53 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 54 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 55 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 56 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 57 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 58 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 59 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 60 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 61 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 62 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - تدوین پاورپوینت مناسب - شرکت در آزمونهای درس - |
| 63 |
وظایف دانشجو |
شرکت در مباحث کلاسی - ارائه مطالب - پاسخ به سوالات |
| 64 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
شیوه نامه وزارت علوم در رابطه با دروس دوره دکتری |
| 65 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت |
| 66 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 67 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 68 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 69 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 70 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 71 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 72 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 73 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 74 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 75 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 76 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 77 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 78 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 79 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 80 |
منبع |
کتاب فیزیولوژی ورزشی پیشرفته - انتشارات سمت
فیزیولوژی ورزشی پیشرفته ترجمه دکتر گایینی دو جلدی -
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 81 |
منبع |
مقالات مرتبط - کتابها و رفرنس های لاتین جدید |
| 82 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات فیلم آموزشی |
| 83 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 84 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 85 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 86 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 87 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 88 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 89 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 90 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 91 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 92 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 93 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 94 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 95 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 96 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - نرم افزارهای آموزشی - کتابها و مقالات |
| 97 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلیه امکانات فضای مجازی - اطلاعات اینترنت - کتابها و مقالات |
| 98 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - |
| 99 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 100 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 101 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 102 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 103 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 104 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 105 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 106 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 107 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 108 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 109 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 110 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 111 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 112 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 113 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 114 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 115 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال - نحوه ارائه کلاسی - نحوه تدوین مباحث آموزشی |
| 116 |
فایل |
Pdf File |
| 117 |
مواد و امکانات آموزشی |
شیوه نامه وزارت علوم - فضای مجازی |