| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس جزو دروس نظری تخصصی گرایش فیزیولوزی تندرستی رشته فیزیولوزی ورزشی تندرستی است و 2 واحد محسوب می شود |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با مبانی فیزیولوژیکی دستگاه های مختلف بدن در پاسخ به فعالیت بدنی به منظور پیشگیری از بیماریهای وابسته به کم تحرکی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
اشنایی با فیزیولوژی انسان - اشنایی با اصول پایه فیزیولوژی ورزشی - آشنایی با علم تمرین - آشنایی با اصول پایه تغذیه |
| 4 |
اهداف یادگیری |
شناخت مبانی فیزیولوژیایی سلامت بدن - شناخت نسبس بیماریها - /اشنایی با اصول تجویز فعالیت بدنی تندرستی و پیشگیری از بیماریها |
| 5 |
اهداف یادگیری |
نوع درس سرفصلها - شیوه تدریس - ارزیابی - و تنتظارات استاد از دانشجو |
| 6 |
اهداف یادگیری |
نوع درس سرفصلها - شیوه تدریس - ارزیابی - و تنتظارات استاد از دانشجو |
| 7 |
اهداف یادگیری |
تعاریف و اصول پایه تندرستی و فعالیت بدنی و اصطلاحات تخصصی |
| 8 |
اهداف یادگیری |
تعاریف و اصول پایه تندرستی و فعالیت بدنی و اصطلاحات تخصصی |
| 9 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی بیماریها واصل طراحی فعالیت بدنی در بیماریها وآشنایی با اصطلاحات تخصصی |
| 10 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی بیماریها واصل طراحی فعالیت بدنی در بیماریها وآشنایی با اصطلاحات تخصصی |
| 11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با موضعات و اصطلاحات تخصصی سوخت و ساز و فعالیت بدنی و معیار هاواحد و شاخص ها و جداول استاندارد |
| 12 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با موضعات و اصطلاحات تخصصی سوخت و ساز و فعالیت بدنی و معیار هاواحد و شاخص ها و جداول استاندارد |
| 13 |
اهداف یادگیری |
شناخت انواع بیماریهای متابولیک و علائم و عوارض انها و شیوه های پیشگیری آنها و فعالیت بدنی مناسب بر هر دسته بیماری |
| 14 |
اهداف یادگیری |
شناخت انواع بیماریهای متابولیک و علائم و عوارض انها و شیوه های پیشگیری آنها و فعالیت بدنی مناسب بر هر دسته بیماری |
| 15 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با فیزیولوژی غدد درون ریز و هورمونها و اثرات آنها بر بدن و اثر متقابل فعالیت بدنی هورمونها بر یکدیگر |
| 16 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با فیزیولوژی غدد درون ریز و هورمونها و اثرات آنها بر بدن و اثر متقابل فعالیت بدنی هورمونها بر یکدیگر |
| 17 |
اهداف یادگیری |
تغییرات هورمونی در بیماریها و انواع فالیت بدنی و اثرات ترشحی بر غدد و سایتوکاینها |
| 18 |
اهداف یادگیری |
تغییرات هورمونی در بیماریها و انواع فالیت بدنی و اثرات ترشحی بر غدد و سایتوکاینها |
| 19 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی ساختار و فیزیولوژی دستگاه قلبی عروقی و و معیار فعالیت بدنی مناسب انها |
| 20 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی ساختار و فیزیولوژی دستگاه قلبی عروقی و و معیار فعالیت بدنی مناسب انها |
| 21 |
روش تدریس |
سخنرانی - سوال و پرسش - ارائه استاد ئ دانشجو - طرح مقالات - حل مسئله |
| 22 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 23 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 24 |
مواد و امکانات آموزشی |
فضای مجای با استفاده از اسلاید - پی دی اف - و مقالات |
| 25 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - شرکت در ازمون |
| 26 |
اهداف یادگیری |
شناخت علایم بیماریهای قلبی و شاخص ها بیماری در آزمونها و آزمایشات بالینی و داروهای مصرفی تمرینات مناسب پیشگیری و بازنوانی بیماریهای قلبی |
| 27 |
اهداف یادگیری |
شناخت علایم بیماریهای قلبی و شاخص ها بیماری در آزمونها و آزمایشات بالینی و داروهای مصرفی تمرینات مناسب پیشگیری و بازنوانی بیماریهای قلبی |
| 28 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی ساختار و فیزیولوژی دستگاه عضلانی اسکلتی و معیار فعالیت بدنی مناسب انها |
| 29 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی ساختار و فیزیولوژی دستگاه عضلانی اسکلتی و معیار فعالیت بدنی مناسب انها |
| 30 |
اهداف یادگیری |
شناخت روشهای پیشگیری و بازتوانی در آسیبها و بیماریهای عضلانی اسکلتی در سنین مختلف |
| 31 |
اهداف یادگیری |
شناخت روشهای پیشگیری و بازتوانی در آسیبها و بیماریهای عضلانی اسکلتی در سنین مختلف |
| 32 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی ساختار و فیزیولوژی دستگاه عصبی ومشکلات روانی و معیار فعالیت بدنی مناسب انها |
| 33 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی ساختار و فیزیولوژی دستگاه عصبی ومشکلات روانی و معیار فعالیت بدنی مناسب انها |
| 34 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی ساختار و فیزیولوژی دستگاه ایمنی و معیار فعالیت بدنی مناسب انها |
| 35 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی ساختار و فیزیولوژی دستگاه ایمنی و معیار فعالیت بدنی مناسب انها |
| 36 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه دستگاه های بدن در محیطهای
مختلف و محیطهای خاص با تغییرات زیاد |
| 37 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه دستگاه های بدن در محیطهای
مختلف و محیطهای خاص با تغییرات زیاد |
| 38 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی اصول تغذیه و مبانی آن در ورزش و ارتباط بین تغذیه و فعالیت های مختلف ورزشی |
| 39 |
اهداف یادگیری |
اصول و مبانی طراحی تمرین جسمانی و شکل های مختلف تمرین در پیشگیری و بازتوانی بیماریها |
| 40 |
اهداف یادگیری |
اصول و مبانی طراحی تمرین جسمانی و شکل های مختلف تمرین در پیشگیری و بازتوانی بیماریها |
| 41 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - مباحث |
| 42 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - مباحث |
| 43 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - مباحث - |
| 44 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - مباحث - |
| 45 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 46 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 47 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 48 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 49 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 50 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 51 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 52 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 53 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 54 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 55 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 56 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 57 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 58 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 59 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 60 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 61 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 62 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 63 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 64 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 65 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 66 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 67 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 68 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 69 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 70 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 71 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی - ارائه مباحث - تهیه پاورپوینت - ترجمه - گذراندن امتحان |
| 72 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 73 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 74 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 75 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 76 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 77 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 78 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 79 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 80 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 81 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 82 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 83 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 84 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 85 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 86 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 87 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 88 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 89 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 90 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 91 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 92 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 93 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 94 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 95 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 96 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 97 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 98 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 99 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 100 |
منبع |
کتابهای موجود با عنوان و مباحث فعالیت بدنی و تندرستی ترجمه و و به زبان اصلی و مقالات--کتاب فعالیت بدنی و تندرستی انتشارات کاشمر انتشارات سمت- رفرنس های جدید کالج طب ورزشی امریکا |
| 101 |
منبع |
شیوه نامه وزارت علوم و معرفی منابع |
| 102 |
منبع |
شیوه نامه وزارت علوم و معرفی منابع |
| 103 |
فایل |
Pdf File |
| 104 |
مواد و امکانات آموزشی |
فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 105 |
مواد و امکانات آموزشی |
فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 106 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 107 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 108 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 109 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 110 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 111 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 112 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 113 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 114 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 115 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 116 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 117 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 118 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 119 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 120 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 121 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 122 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 123 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 124 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 125 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 126 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 127 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 128 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 129 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 130 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 131 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 132 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 133 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 134 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپویت- فایل شیوه نامه وزارت خانه - اینترنت و وبینار |
| 135 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - |
| 136 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - |
| 137 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 138 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 139 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - |
| 140 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - |
| 141 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - |
| 142 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - |
| 143 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 144 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 145 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 146 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 147 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 148 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 149 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 150 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 151 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 152 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 153 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 154 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 155 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - شرکت در ازمون |
| 156 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - شرکت در ازمون |
| 157 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 158 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 159 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 160 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 161 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 162 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز |
| 163 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - |
| 164 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - شرکت در ازمون |
| 165 |
نحوه ارزشیابی |
میزان مشارکت کلاسی - نحوه ارائه - استفاده از منابع به روز - شرکت در ازمون |