| 1 |
آشنایی با ملاحظات و روشهای اجرا وپایش تمرین در کودکان و نوجوانان |
|
| 2 |
َآشنایی با ویژگیهای فیزیولوژیکی و آناتومیکی کودکان و نوجوانو ورزشی با توجه به ماهیت فیزیولوزیکی و جسمانی کودکان و نوجوانان |
|
| 3 |
َشنایی با ویژگیهای فیزیولوزژیکی و آناتومیکی کودکان و نوجوان |
|
| 4 |
روش های طبقه بندی و انواع فعالیت بدنی |
|
| 5 |
َآشنایی با ویژگیهای فیزیولوژیکی و آناتومیکی کودکان و نوجوان |
|
| 6 |
آزمونهای ویژه میدانی و آزمایشگاهی برآورد سطح فعالیت بدنی و ورزشی در افراد جوان |
|
| 7 |
بررسی و تحلیل پرسشنامه های فعالیت بدنی و ورزشی ویژه کودکان |
|
| 8 |
نحوه انجام غربالگری وسطح بندی خطر پیش از آزمون و طرز استفاده از ابزارهای غربالگری و تفسیر نتایج مربوطه در افراد جوان |
|
| 9 |
اصول و نحوه تجویز تمرینات فانکشنال و تمرینات با تحمل وزن بدن |
|
| 10 |
بررسی و تحلیل پرسشنامه های فعالیت ب |
|
| 11 |
اصول اساسی تجویز فعالیبت بدنی و ورزش و شیوه های تعیین بارکار هنگام فعالیت های مختلف در افراد جوان |
|
| 12 |
دستورالعمل و تجویز و طراحی پرتکل های فعالیت ورزشی و تمرین با توجه به فرآیند رشد و بلوغ |
|
| 13 |
آزمونهای مربوط به قدرت ،استقامت عضلانی و استقامت قلبی تنفسی و نحوه تجویز فعالیت های برای بهبود این عوامل |
|
| 14 |
آزمونهای مربوط به انعطاف پذیری و سنجش ترکیب بدن و نحوه تجویز فعالیت های برای بهبود این عوامل |
|
| 15 |
مطالعات طولی هنگام رشد وفعالیت بدنی و بر بلوغ و آمادگی بدنی - طراحی بازیها و فعالیت های بدنی شادی بخش برای دامنه سنی زیر 7 سال به منظور توسعه مهارتهای حرکتی ه |
|
| 16 |
|
|