1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اجباری پایه |
2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با مبانی فیزیولوژیک و زیست شناختی رفتار |
3 |
شایستگی های پایه |
دانش فیزیولوژی عمومی اعصاب و غدد |
4 |
اهداف یادگیری |
شناخت ساختار و عملکرد های سلول عصبی و ساختار و عملکردهای مغز و روش های پژوهش در روانشناسی فیزیولوژیک |
5 |
روش تدریس |
حضوری |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعات مرتبط و آمادگی برای پرسش و پاسخ های کلاسی |
7 |
منبع |
روانشناسی فیزیولوژیک کارلسون
روانشناسی فیزیولوژی گراهام
روانشناسی فیزیولوژی نیل |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
سیستم کامپیوتر و ویدئوپروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
سوالات کلاسی
کوئیز ها
و امتحان پایان ترم |