طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس به عنوان یک درس اختیاری برای دانشجویان دوره دکتری علوم و مهندسی آب ارائه می شود.
2 هدف کلی هدف اصلی درس آشنایی دانشجویان با فن آوری‌های نوین به منظور افزایش توانایی در تحلیل موضوعات مختلف مرتبط با علوم و مهندسی آب می باشد.
3 شایستگی های پایه علاقه‌مند به موضوعات و تکنیک‌های جدید در تحلیل و شبیه سازی موضوعات مرتبط با پژوهشهای علوم و مهندسی آب
4 اهداف یادگیری افزایش توانایی مدلسازی و تحلیل پدیده‌های مرتبط با علوم و مهندسی آب
5 روش تدریس ارائه سرفصل‌ها با استفاده از امکانات سمعی و بصری به صورت پاورپوینت و با استفاده از وایت برد انجام خواهد شد. انجام تکلیف و پروژه توسط دانشجویان به تثبیت موضوعات ارائه شده کمک خواهد کرد. ارائه برخی از پژوهشهای منتشر شده در زمینه علوم و مهندسی آب که در آنها از فناوری‌های نوینی که در کلاس آموزش داده شده اد استفاده شده است.
6 وظایف دانشجو حضور منظم، فعال و مفید در کلاس درس انجام به موقع تمامی تکالیف و پروژه‌های کلاسی،
7 منبع مقالات و سایر منابع علمی منتشر شده در موضوعات مختلف علوم و مهندسی آب که در آنها از فناوری های نوینی که در کلاس آموزش داده می شود، استفاده شده است.
8 مواد و امکانات آموزشی درس با استفاده از کامپیوتر و امکانات سمعی و بصری و وایت برد در کلاس ارائه می شود. علاوه بر آن تکلیفها و پروژه هایی نیز به صورت آموزشی و به منظور تثبیت مطالب توسط دانشجویان می بایست انجام شود.
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی مستمر (ارزیابی در طول ترم شامل، حضور و مشارکت فعال در مباحث کلاس، آزمونک و....)، 25 درصد تکالیف هفتگی و انجام پروژه، 45 درصد امتحان پایان‌ترم، 30 درصد