| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
2واحد پیش نیاز |
| 2 |
هدف کلی |
مطالعه اعمال بدن انسان ، ویژگی ها و مکانیسم های کلی بدن با توجه به عملکرد سلول ها، بافت ها، اندام ها و دستگاههای مختلف بدن و روابط بین آن ها |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آگاهی از عملکرد سیستم های بدن |
| 4 |
روش تدریس |
استفاده از انواع پاورپوینت، مقالات و فیلم آموزشی و مباحثه در کلاس |
| 5 |
وظایف دانشجو |
حضور بدون تاخیر در کلاس - مطالعه قبل از کلاس - شرکت در بحث های کلاسی و پاسخ گویی به سوالات مدرس |
| 6 |
منبع |
فیزیولوژی انسانی . عیدی علی جانی - فیزیولوژی پزشکی گایتون |
| 7 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس به صورت مجازی و در محیط آدوب کانکت برگزار می شود. |
| 8 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ در هر جلسه - برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم |
| 9 |
اهداف یادگیری |
معرفی واحد درسی، قوانینی و مقررات کلاسی و مقدمه فیزیولوژی انسان |
| 10 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه عصبی |
| 11 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه قلب و عروق |
| 12 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه عضلانی |
| 13 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه عضلانی |
| 14 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه عصبی |
| 15 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه عصبی |
| 16 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه قلب و عروق |
| 17 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه قلب و عروق |
| 18 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه هورمونی |
| 19 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه هورمونی |
| 20 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه تنفس |
| 21 |
اهداف یادگیری |
فیزیولوژی دستگاه تنفس |
| 22 |
فایل |
Pdf File |