1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
عرفان زبان مشترک همه نحله ها و ادیان و اقوام است. از این رو، بیشتر تحقیقاتی که درزمینه عرفان انجام گرفته به زبانهای غربی است و دانشجوی ادیان وعرفان لازم است که با متون عرفانی به آن زبانها آشنا بشود. |
2 |
هدف کلی |
کسب مهارت¬های لازم برای فهم متون تخصصی عرفانی و همچنین آشنایی دانشجویان با آثار خارجی در زمینه عرفان |
3 |
شایستگی های پایه |
توان فهم متون عرفانی به زبان خارجی |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و ارزیابی دیدگاه¬های محققان خارجی در زمینه عرفان
توان استفاده از منابع خارجی برای انجام پژوهش¬های علمی در زمینه عرفان |
5 |
روش تدریس |
تدریس، پرسش و پاسخ، کار گروهی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال و مشارکت در کلاس همراه با ترجمه متن در هر هفته و ارائه به کلاس |
7 |
منبع |
Kermani, Navid, God Is Beautiful, 2015
Harmless, William, Mystics, Oxford University Press, 2008
Nicholson, Reynold Alleyne, Mystics Of Islam, Global Grey, 2013
Otto, Rodulf, Mysticism, East and West, Wipf and Stock, 2016 |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاسی دارای رایانه، اینترنت و ویدیو پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
تحقیق کلاسی آزمون نهایی میان ترم ارزشیابی مستمر
%20 نوشتاری: 40% %20 %20 |