1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
شناخت عرفان بدون توجه به مشارب عرفانی اقوام و ملل دیگر ناقص است لذا وجود این درس ضرورت دارد |
2 |
هدف کلی |
اشنایی با مشارب عرفانی دیگر ادیان و اقوام و آشنایی با تعالیم عرفانی غیر مسلمان |
3 |
شایستگی های پایه |
دانشجو بتواند مفاهیم عرفانی دیگر ادیان را بشناسد و با متون آنها آشنا شود |
4 |
اهداف یادگیری |
دانشجو ضمن اشنایی با مشارب عرفانی دیگر بتواند دست به مقایسه میان تعالیم این مشارب با عرفان اسلامی و سایر عرفانها بزند |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی، پرسش و پاسخ |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور مستمر، پرسش و نقد و تحلیل مطالب و شرکت در آزمونها |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از وبینار و فضای مجازی و وی روم |
9 |
نحوه ارزشیابی |
4 نمره تحقیق
2نمره تحلیل و نقد
14نمزه پایانی |