طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس دوره دکترا
2 هدف کلی کسب توانایی تحلیل و طراحی سیستمهای سویج شونده
3 شایستگی های پایه توانایی تحلیل و طراحی سیستمهای سویچ شونده و فراگیری آن تا مرزهای دانش
4 اهداف یادگیری تسلط بر تحلیل و طراحی سیستمهای سویچ شونده
5 روش تدریس سخنرانی
6 وظایف دانشجو مطالعه و ارایه مقالات بروز در حوزه سیستمهای هایبرید
7 منبع مرجع اصلی : “Switched linear systems control and design” By: Zhendong Sun, Shuzhi S. Ge مراجع دیگر : مقالات 2015 تا
8 مواد و امکانات آموزشی پاور پوینت و مراجع
9 نحوه ارزشیابی رزش یابی: 1- فصل 1 (10 نمره) 2- فصل 2 (20 نمره) 3- فصل 3 (30 نمره) 4- فصل 4 (20 نمره) 5- فصل 5 (30 نمره) 6- امتحان نهایی (50 نمره) 7- ارایه مطلب و حل تمرین ( 40 نمره) 200 = نمره کل