1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی |
2 |
هدف کلی |
دانشجویان با اصول و مفاهیم هوش تجاری و سازمان های هوشمند آشنا می شوند.دانشجویان می آموزند که چگونه با به کارگیری فن های تحلیلی، داده کاوی و انبار داده ها می توانند و توانایی و قابلیت پاسخگویی سازمان ها به پرسش هایی مطرح در بازار رقابتی را افزایش دهند و بدین ترتیب هوشمندی سازمان را ارتقاء بخشند و باعث بقای سازمان در فضای رقابتی گردند. |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مباحث تحلیل آماری
آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی
آشنایی با سیستم های اطلاعات مدیریت |
4 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان با اصول و مفاهیم هوش تجاری و سازمان های هوشمند آشنا می شوند. |
5 |
روش تدریس |
مبتنی بر انجام پروژه واقعی برای یک سازمان انتخابی صورت خواهد گرفت. |
6 |
وظایف دانشجو |
دانشجو باید گزارش هفتگی انجام پروژه را در کلاس ارائه کند. |
7 |
منبع |
Business Intelligence Guidebook: From Data Integration to Analytics- Rick Sherman
Business Intelligence Roadmap: The Complete Project Lifecycle for Decision-support Applications |
8 |
فایل |
Pdf File |